Dette er gjengen som skal kåre de kampanjene som har hatt best effekt.
Dette er gjengen som skal kåre de kampanjene som har hatt best effekt.

Her er juryen i årets ANFO Effekt

Skal kåre hvilke kampanjer som har hatt best effekt. 

Publisert

– Dette er en herlig gjeng og jeg er sikker på at de kommer til å gjøre en strålende jobb med juryeringen. Vi har med oss noen gjengangere fra tidligere år, og noen nye tilskudd, sier Håvard Kvernaas Bakken i ANFO i en pressemelding.

Juryen til årets ANFO Effekt er klar og består av 47 navn fra en rekke byrå. Til sammen skal de dele ut priser i seks kategorier. Det er også tre spesialpriser som blir delt ut på ANFO Effekt. 

– Da konkurransen er virkemiddeluavhengig er vi avhengig av å ha en bredt sammensatt jury. Til sammen gir denne juryen en flott spennvidde av kompetanse, energier og bransjeknytning som representerer hele markedsføringsbransjen godt, sier Bakken.

Prisutdelingen blir 14. mars 2024 på Edderkoppen Scene.

Powered by Labrador CMS