Fjelllinjen med Love Actually-stunt.

Fjelllinjen med Love Actually-stunt

Ville vise hvor pengene går på en humoristisk måte.

Publisert

- Mange har et varmt forhold til «Love Actually». Det synes vi var en søt måte med stor gjenkjennelseseffekt å kommunisere resultatene av hvordan bompengene ble brukt i 2022, sier Arne-Petter Lorentzen i Fjellinjen.

Han er kommunikasjonsrådgiver i Fjellinjen og ansvarlig for kommunikasjon- og samfunnskontakt i selskapet.

Nå like før jul sender Fjelllinjen ut et julkort til alle sine viktigste interessenter for å gjøre dem bevisst på hvordan bompengene brukes

- Totalt har Statens Vegvesen rekvirert 2 772 milliarder kroner som er fordelt til ulike prosjekter i Oslopakke 3. Tallene ble klare i forrige uke. Siden det er like før jul, syns vi det var gøy å vise frem de viktigste prosjektene som er finansiert med bompenger på en «julete» måte, sier han.

Ideen til julekortet var Fjelllinjens, og designet er laget av TANK.

- De snudde seg raskt rundt og leverte på en dags varsel, forteller han.



Powered by Labrador CMS