Nyansatte Espen Hornburg skal styrke Synlighets konkurransekraft på visuell og kreativ kommunikasjon.
Nyansatte Espen Hornburg skal styrke Synlighets konkurransekraft på visuell og kreativ kommunikasjon.

Espen Hornburg forlater 6.sans - går til Synlighet: – Kjennes riktig og trygt

Han skal styrke byrået på visuell og kreativ kommunikasjon.

Publisert

I en pressemelding opplyses det om at Espen Hornburg har fått jobb i Synlighet. Han skal styrke byråets konkurransekraft på visuell og kreativ kommunikasjon.

– Synlighet er et utrolig spennende byrå med digital spisskompetanse i alle ledd. Her sitter vi tett på kunden med mengder av data og innsikt som bare venter på å bli tatt ut som kommunikasjon, sier Hornburg.

Espen Hornburg har 17 års fartstid i bransjen, og har blant annet merkevarer som Pepsi, Cmore, Norsk-Tipping, Brakar og Tine på merittlisten.

Nå kommer han fra en stilling som AD og kreativ leder i 6.Sans, hvor han har hatt ansvar for reklamekunder, konseptutvikling og uttak rundt opplevelsesbasert kommunikasjon.

Etter mange år i ulike byråer, har Hornburg fått god kjennskap til retail og massekommunikasjon, så vel som intern- og verdibasert kommunikasjon. Nå ønsker han å bryne seg på nye utfordringer i Synlighet, hvor han vil få ansvaret for å styrke og videreutvikle kunders tilstedeværelse og visuelle profil i digitale flater.

– Det kjennes riktig og trygt å gå fra fysisk opplevelsesbasert kommunikasjon til digitale flater. Jeg gleder meg til å jobbe tett med noen av Norges beste folk innenfor digital markedsføring, og til å lage effektiv og god kommunikasjon til både eksisterende og fremtidige kunder.

Kravene til visuell og kreativ konseptutvikling er høye når du skal nå gjennom med et budskap i konkurranseutsatte bransjer.

CEO i Synlighet, Arnulf Røkke, er storfornøyd med ansettelsen og ser denne som et ledd i å styrke Synlighets satsing på helhetlige og innovative løsninger gjennom hele kundereisen.

– For å lykkes med markedsføring i dag, er det helt nødvendig å kombinere datadrevet innsikt med kreativitet og gode konsepter. Først da har vi mulighet til å kommunisere budskap som virkelig treffer og engasjerer målgruppen, sier Røkke i meldingen.

Powered by Labrador CMS