Stem Agencys ledergruppe består av Michael Linnemann (f.v), byråleder Kaia Gulsvik, Bjørn Korterud og Kjell-Petter Olsen. Stem Agency er en sammenslåing av byråene Design Container og Artisti Dialog.

Design Container og Artisti Dialog fusjonerer

Byråene slår seg sammen og blir «Stem Agency»

Publisert

– Vi er stolte over å kunngjøre at Design Container og Artisti Dialog har fusjonert for å etablere Stem Agency, skriver byråene i en pressemelding, tirsdag.

Med fusjonen vil byrået kunne tilby et bredere tjenestespekter for sine norske, nordiske og internasjonale kunder.

– Kundenes utfordringer blir stadig mer komplekse, og vi kan løse bredere problemstillinger og tilby flere tjenester når vi nå slår oss sammen til Stem Agency. Det gir oss en økt robusthet og styrker fagområdene våre ytterligere. Fusjonen har vært lenge planlagt, nå som det endelig er annonsert gleder vi oss til et fartsfylt år med spennende oppdrag», sier byråleder i Design Container, Kaia Gulsvik, i meldingen.

Har et konkurransefortrinn

Med et enda større fagmiljø vil Stem Agency kunne trekke inn flere spesialister

– Vi vil kunne jobbe enda mer tverrfaglig på tvers av segmenter og kompentanseområder. Vi planlegger for organisk vekst med ambisjoner om å tiltrekke oss enda flere kloke hoder over tid.

Ledergruppen vil bestå av byråleder Kaia Gulsvik, kommersiell direktør Bjørn Korterud, kreativ Leder Michael Linnemann og tidligere daglig leder i Artisti Dialog, Kjell-Petter Olsen. Sistnevnte fortsetter i rollen som Head of Direct Marketing.

– Vi har dybdeforståelse innen flere bransjer og har jobbet med markedsledere innen disse feltene i mange år. Denne innsikten gir oss et konkurransefortrinn, og er en fellesnevner for de to selskapene som nå går sammen. Enten det er snakk om kommunikasjonseffekt, rekruttering eller økonomiske mål, så har vi kompetansen som kreves for å levere resultater for våre kunder, sier Korterud.

Representerer ny identitet

Bak navnet ligger det et ønske om at navnet skulle si noe om arbeidet som ligger bak resultatene.

– «Stem» er i typografiens verden grunnstreken i en bokstav. Bak strategiene vi utarbeider, uttrykkene og løsningene vi lager og historiene vi forteller for kundene våre ligger det et håndverk, sier kreativ leder Michael Linnemann.

Og legger til:

– Markedene endrer seg raskere, og våre kunders virkelighet blir stadig mer sammensatt. Med mål om å gjenspeile denne stadige og kontinuerlige endringen, utviklet vi en dynamisk logoform for å representere vår identitet.

Powered by Labrador CMS