– I sommer utviklet PwC en ny strategi og merkevareplattform, og en viktig del av min rolle vil være å bidra til å gjøre denne kjent og relevant for de 2300 ansatte i selskapet, sier Line Aas Mjøster. Her sammen med markeds- og kommunikasjonsdirektør, Rune Sjøhelle.
Foto: Vilde Benedikte Dalstø
PwC har styrket kommunikasjonsavdelingen sin med Line Aas Mjøster
Får ansvar for internkommunikasjon: – Jeg synes det er veldig inspirerende å bidra til at alle jobber i samme retning, for å nå de målene som er satt.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP