– I sommer utviklet PwC en ny strategi og merkevareplattform, og en viktig del av min rolle vil være å bidra til å gjøre denne kjent og relevant for de 2300 ansatte i selskapet, sier Line Aas Mjøster. Her sammen med markeds- og kommunikasjonsdirektør, Rune Sjøhelle.

PwC har styrket kommunikasjons­avdelingen sin med Line Aas Mjøster

Får ansvar for internkommunikasjon: – Jeg synes det er veldig inspirerende å bidra til at alle jobber i samme retning, for å nå de målene som er satt.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS