Det nye Podimo-konseptet «Expectations vs. reality», er rettet mot småbarnsforeldre.

Podimo bruker TikTok for å nå småbarnsforeldre

Spiller på «Expectations vs. reality» i nytt konsept.

Publisert

I sommer skal Podimo nå alle småbarnsforeldre med innhold på TikTok. Kampanjen begynner denne uken og det er Brusjan som har produsert videoene.

Gjennom en serie Tiktok-videoer med konseptet som omhandler «Expectations vs. reality», skal Podimo snakke til alle mødre og fedre med små barn.

Videoene viser hvordan det er å bli mor eller far. Markedssjef i Podimo, Marte Nyhus forteller at de så at innhold fra Fødselspodden er ekstremt populært og stikker av med flest visninger på deres TikTok.

– Fødselspodden, med Tuva Fellman som programleder, merker vi ikke bare er populær blant lytterne, men at den også engasjerer på sosiale medier. Det måtte vi bygge videre på, og sammen med Brusjan har vi fått produsert noen morsomme videoer som vi håper vil treffe alle småbarnsforeldre der ute, sier hun i en pressemelding.

Powered by Labrador CMS