Dette teamet er godt i gang med arbeidet med Nettavisens nye merkevareplattform. F.v. Bjørnar Skogheim, Gunnar Stavrum, Malin Lauritzen, Andreas Størmer-Nilsen, Stian Høidahl, Magdalena Kamøy, Bjørnar Thorsen, Markus Eckbo Endresen, Linn Engesvik og Marianne Brenk Knutsen.
Presse
Trigger skal lage ny merkevareplattform for Nettavisen
Skal bli medienorges tydeligste utfordrer.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Nettavisen er et miljø med store ambisjoner og matchende attitude. Vi er veldig motiverte for å bli med dem på reisen fremover, sier Siri Røhr-Staff, strategisk rådgiver i Trigger i en pressemelding.
Byrået ble valgt etter en prosess fasilitert av Byråvalg, som begynte med intervju med seks byråer, hvorav tre gikk videre til å holde en workshop med teamet fra Nettavisen.
– Trigger var godt forberedt og utfordret oss på flere områder. Vi opplever Trigger som strategisk sterke, samtidig som de har en overbevisende forretningsmessig forståelse for vår bransje. I kombinasjon med et sterkt kreativt team mener vi de vil bli gode rådgivere for oss, sier Andreas Størmer-Nilsen, salgs- og markedsdirektør i Nettavisen
Gjennom både møter og workshop ble han og kollegaene kjent med teamet fra Trigger og fikk innblikk i hvordan de jobber. Det er også poenget med prosessen, forklarer Knud Fahrendorff, daglig leder i Byråvalg i pressemeldingen.
Arbeidet med ny merkevareplattform er nå godt i gang.
– Nettavisen er originalen og har vært en pioner som nettavis i over 25 år. Med Triggers hjelp skal vi glede, underholde og ergre enda flere i årene fremover, sier ansvarlig redaktør Gunnar Stavrum.