Kampanjen har fått navnet «Finn din Crush på stedene du elsker».
Kampanjen har fått navnet «Finn din Crush på stedene du elsker».

Happn lanserer ny internasjonal kampanje

Kampanjen vil minne folk på at noen historier muligens aldri ville sett dagens lys om det ikke var for happn.

Publisert

Kampanjen er et samarbeid mellom happn og reklamebyrået Socialclub Paris, og har fått navnet:  «Finn din Crush på stedene du elsker».

Med denne kampanjen ønsker happn å fremheve de små øyeblikkene i hverdagen, på steder som deles av single.

– Vår kreative tenkning dreier seg om samspillet mellom et blikk og øyeblikket som deles på disse stedene. Når du velger en lokasjon er det på grunn av musikken, atmosfæren, menneskene som er der og så videre, sier Caroline Tressard Maunoury, kreativ direktør i happn, i en pressemelding.

Kampanjen forteller historien om to personer som allerede har noe til felles. De liker de samme stedene, og støter ofte på hverandre her. Det er skjebnebestemt at de skal møtes, og happn ønsker å være bindeleddet mellom dem.

– Denne kampanjen er et strategisk vendepunkt for happn, den vil gjøre oss i stand til å etablere vår nye visuelle identitet hos single, og forsterke happns unike posisjonering basert på singles favorittsteder, sier Simone Quist Mathiesen, datingekspert i happn, og legger til:

– Denne internasjonale kampanjen gjenspeiler vår ambisjon om å bli ledende innen lokal dating.

Kampanjen vil være å se på reklametavler, sosiale medier og busser rundt om i Norge gjennom sommeren.

Powered by Labrador CMS