F.v. Felicia Noelle Donkor, Cathrine Skovly og Elen Kristvik skal styrke den norske avdelingen til Patriksson i Oslo.

Patriksson Group henter inn nye konsulenter til sin norske avdeling

Kommunikasjonsbyrået satser videre i Norge, og forsterker byrået med erfaring fra mote- og matverden.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Det paneuropeiske kommunikasjonsbyrået Patriksson Group fortsetter å styrke sitt tilbud innenfor merkevarestrategi, strategisk markedsføring og PR, og henter inn de tidligere journalistene Elen Kristvik, Felicia Noelle Donkor og Cathrine Skovly fra Mat & Drikkegruppen.

Landssjef for Patriksson i Oslo, Maria Aasen.

– Vi er veldig glade for et styrket team på den norske avdelingen og ser frem til en spennende og lærerik høst. Byrået tror på å hente ut ekspertkunnskap der den finnes og å motivere egenskapene som får hver enkelt ansatt til å skinne. Vi har vært veldig heldig med våre nyansettelser, sier Maria Aasen, i en pressemelding tirsdag.

Skape merverdi

Journalist og moteprofil Kristvik har tidligere jobbet i magasinbransjen og skrevet fast for ELLE Norge og Det Nye. Hun tiltrer stillingen som Brand Director, hvor hun blant annet skal lede kontoen til det franske motehuset Louis Vuitton og COS.

Donkor, også hun tidligere journalist, samt innholdsprodusent er ansatt som Communications Manager. Hun stiller med erfaringer fra Varner og Egmont publishing.

Skovly som er tidligere Head of Market for Mat & Drikkegruppen, er ansatt som Communications Manager. Hun leder byråets største teknologi-kunde i Norge.

– Som et byrå med lang erfaring ønsker vi, sammen med våre partnere, å lede an med innovative og kreative løsninger som skaper merverdi for både merkevarer og konsumenter, sier Aasen.

Hun ble selv ansatt i juni i år som landssjef for Patriksson i Oslo. Aasen har tidligere jobbet elleve år i Orkla-konsernet med innovasjon og merkevareidentitet.

Powered by Labrador CMS