F.v. Øivind Eide, Art director, Therese Karlsrud Haugen, innholdsprodusent, Espen Skrolsvik, Tekstforfatter, Charlotte Bardun, kunde Tulip, Bak: Nanna Heggstrøm, leder kreativ avdeling. Foran: Charlotte Mjaaseth, Rådgiver og Eirik Sveen, leder SoMe.

Schjærven og Re:media serverer dansk hygge og helhetlige løsninger under ett og samme tak

– Nå får vi en tydelig stemme i Norge og vi gleder oss til å bygge på dette over lang tid, sier daglig leder i Danish Crown Norge, Karol Partyka,

Publisert Sist oppdatert

Det var stor glede da Danish Crown Norge valgte Schjærven og Re:media som nye samarbeidspartnere for sin merkevare Tulip.

– Først starter vi med å innføre et helt nytt konsept som skal bygge og styrke Tulip som merkevare over tid. Schjærven og Re:media er valgt som samarbeidspartnere på det norske markedet og vi starter arbeidet med å lansere det nye kommunikasjonskonseptet, samtidig som vi skal vise fram og gjøre produktene til Tulip kjent. På den måten gjør vi Tulip posisjon tydeligere. «Det er lov å unne seg litt dansk hygge i hverdagen», sier rådgiver på kontoen, Charlotte Mjaaseth i en pressemelding.

Hun kan meddele at de gleder seg til å servere mye saftig reklame og smakfulle mediestrategier fremover for dansk bacon, danske pølser, salami, spareribs og pulled pork.

En tydelig stemme i Norge

– Vi ble svært glad i det nye konseptet og for meg var det viktig at våre danske kollegaer var med i prosessen med å velge nytt byrå, forteller Charlotte Bardum, markedssjef i Danish Crown Norge.

Som kunde i både reklamebyrået og mediebyrået til Schjærven får Tulip levert helhetlige løsninger under ett og samme tak.

– Nå får vi en tydelig stemme i Norge og vi gleder oss til å bygge på dette over lang tid. Endelig får vi fortalt det norske markedet hva som ligger i merkevaren Danish Crown og Tulip – og hvorfor vi har de deilige, danske produktene på det norske markedet, sier Karol Partyka, daglig leder i Danish Crown Norge.

Konseptet ble lansert i april.

Powered by Labrador CMS