PR-Operatørene har inngått samarbeid med Playstation 5.
PR-Operatørene har inngått samarbeid med Playstation 5.

PlayStation og PR-operatørene skal samarbeide

PR-operatørene får nok et gaming-brand i porteføljen.

Publisert

– Vi er veldig glade for å starte vårt samarbeid med PR-operatørene. Byrået er en sterk PR-partner i Norge, og med deres gaming-ekspertise, var valget enkelt, sier Emil Søndergaard Larsen, PR- & influencer-lead for Norden og Baltikum i Nordisk Interactive i en pressemelding. 

Nordmenns gaminginteresse har sterk vind i seilene, og nå lover PR-operatørene og PlayStation spennende og kreative gamingnyheter og -aktiviteter.

Første store anledning kommer allerede 20. oktober, da skal PR-operatørene bistå med lanseringen av det svært etterlengtede storspillet «Marvel’s Spider-Man 2».

– PlayStation er en godt kjent merkevare her til lands, som har underholdt nordmenn i tre tiår. Konsollene deres har vært, og fortsetter å være, svært viktig og definerende for spillindustrien. Derfor er vi veldig kry over samarbeidet. Nå ser vi frem til en travel høst der vi skal oppnå resultater sammen, forteller Eivind Hammer Myhre, kreativ leder og partner i PR-operatørene i pressemeldingen.

PR-operatørene er henrykte over å kunne ønske en så sterk merkevare velkommen.

– Når PlayStation kontaktet oss må jeg jo innrømme at gameren i meg virkelig jublet. Jeg har selv eid hver eneste spillkonsoll PlayStation har laget, og det er ekstra gøy å kunne jobbe med merkevarer man selv er fan av, sier Myhre. 



Powered by Labrador CMS