Kraftig norsk vekst: 19 jobber på shortlist i Eurobest Etter et blytungt 2024, er Norge tilbake på nivå med tidligere år.
Bureau vinner månedens jobb: – En idé man skulle ønske man selv kom opp med Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer. Nå blir den hyllet av bransjekollegaer.
Bureau danket ut 15 konkurrenter Hvordan informere uten å skape uro? Det er kommunikasjonsnøtten Bureau nå skal knekke for Bankenes sikringsfond etter å ha slått ut 15 konkurrenter i anbudskonkurranse.
Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
Statsministeren åpnet kampanjen – så åpnet merkevarene chatten Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer.
Flere norske byråer anklages for idékopiering: – Endetidstegn for bransjen Kreative ledere ber om mer selvjustis etter en rekke kampanjer med påfallende likheter.
Bureau setter seil med ny kunde Weber Marine & Offshore skal bli en tydeligere global leverandør. Bureau er på saken.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Fikk suksess med «God Natt Gaza» På bare én måned har barneboken blitt en bestselger. Suksessen er et resultat av et tett samarbeid mellom Plan Norge, Bureau og Megafon Forlag.
Gaitline og Bureau bisto folk med nye sko på nasjonaldagen Den norske skoprodusenten Gaitline fronter seg selv som «The World’s Most Supportive Shoe.» Det ville de bevise på selveste nasjonaldagen.
Byrå jakter daglig leder: – Vi er en gjeng som ikke vil synes for mye – Det er spennende tider for oss.
Kari Traa og Bureau går på trynet i ny kampanje Kari Traa frir til (norsk)amerikanere med ny kampanje i samarbeid med Bureau.
Slik bruker byråene kunstig intelligens i reklame KI-genererte bilder, videoer og lydopptak i reklame er ofte gjenstand for diskusjon. Hvordan bruker byråene de nye verktøyene som dukker opp.
Lover og regler for AI i reklame: Dette sier byråene Akkurat nå er det ingen klare regler for bruk av generativ kunstig intelligens i reklame. Bør det innføres noen retningslinjer?