Til alle som ikke hørte påskefjellet kalle Foodora og Ring 2 var ute med en ny kampanje til alle de som ble hjemme i påsken.
Mads Dokka Blybakken skal bygge opp foodoras nye avdeling for myndighetskontakt i Europa – Vi må kartlegge hvilke prosesser som foregår og unngå blindsoner.
Kommunikasjonssjef roper varsku: Frykter journalistikken blir dårligere – Jeg har ikke noe mot å bli filleristet, så lenge det blir gjort på en riktig måte.
Foodora satser på færre og større kampanjer – får rekordresultater – Vi har gått fra å være de som løser ting for andre internt hos oss, til å være de som ber om å få ting for å skape kampanjene.
Foodora leverer boller på døra til netthatere i ny kampanje – De som bør ta seg en bolle skal få høre det.
Varde Hartmark med morsomt svar på Nordvik-bommert – Det er en mulighet til å få vist fram de flinke folkene vi har.
Foodoras kommunikasjonssjef har opplevd trusler mot seg og familien – Vi har en beredskapsavtale vi bruker når vi får ubehagelige henvendelser om hvordan man skal håndtere det best mulig
Foodoraas markedssjef går til bilbransjen Lise Prydz Aarstrand blir ny merkesjef i Stellantis med ansvar for DS.
Foodoras e-postmarkedsføring vekker oppmerksomhet: – Noen kan bli fornærmet av dette, men jeg syns det var morsomt Any Josephs budsjett er ikke stort nok til å kunne bestille mat gjennom Foodora til en hver tid, noe som førte til hundre dager uten bestilling i appen. Da sendte Foodora mail med spørsmål om å bryte sølibaten.