– Det er et spennende skifte bilbransjen går igjennom og DS har store ambisjoner om å være en del av dette.

Foodoraas markedssjef går til bilbransjen

Lise Prydz Aarstrand blir ny merkesjef i Stellantis med ansvar for DS.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg ser utrolig fram til å starte opp i rollen som merkesjef for DS i Norge, og til å bli en del av et sterkt team hos Bertel O. Steen. DS er en utfordrer og et merke med stort potensial, jeg tror vi må tørre å tenke nytt når vi skal bygge strategien for videre vekst, sier Lise Prydz Aarstrand i en pressemelding.

Hun kommer fra stillingen som markedssjef i Foodora, en rolle hun har hatt siden mai 2019, hvor hun har vært ansvarlig for både markedsstrategi, kampanjer og merkevarebygging.

– Jeg håper at jeg med min erfaring innen å bygge sterke merkevarer kan bli en god bidragsyter i denne prosessen. Det er et spennende skifte bilbransjen går igjennom og DS har store ambisjoner om å være en del av dette.

– Ser bransjen med ferske øyne

Aarstrand kommer med erfaring fra blant andre Samsung, Huawei Technologies og Telenor.

Stellantis Norge er en del av Bertel O. Steen AS og er importør av biler og deler for blant andre Peugeot, Citroën, DS og Opel i Norge.

Konserndirektør for Stellantis hos Bertel O. Steen, Simen Nilsen er glad for å få Aarstrand på plass i rollen, som hun tiltrer fra 1. mars.

– Lise er kreativ, gjennomføringssterk og resultatdrevet, alle egenskaper som vil være viktig for å lede den videre satsingen av DS i Norge. Jeg synes også det er spennende at vi her får inn en leder som ser både bransjen og DS med helt ferske øyne.

Powered by Labrador CMS