Lovisa Morling og Kåre Sagård i foodora jubler over at de selger mye mer nå, etter at de la om på hvordan de jobber med markedsføringen sin.
Foto: Yngve Garen Svardal
Foodora satser på færre og større kampanjer – får rekordresultater
– Vi har gått fra å være de som løser ting for andre internt hos oss, til å være de som ber om å få ting for å skape kampanjene.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP