Wolt og DoorDash blir «supporter» for fotball-VM FIFA kunngjør at Wolt, som en del av DoorDash sin globale portefølje, er offisielle støttespillere for både fotball-VM for menn i 2026 og for kvinner i 2027, i det norske markedet.
Norske annonsører tapetserte San Siro – Dette betyr eksponeringen Flere norske aktører fikk godt med synlighet under kampen mellom Italia og Norge. Hva det kostet vil de ikke si mye om.
Ingen brudd på reklamereglene i sendingene under fotball-VM – Vi har fått svært få henvendelser fra publikum under dette mesterskapet.
Widerøe om VM-sponsing: – Skulle vi tatt avgjørelsen i dag kan det tenkes at vi hadde gjort en annen vurdering Til tross for at mange skygger banen har noen aktører valgt å opptre som annonsører i medienes VM-dekning. Likevel vil de ikke assosieres direkte med mesterskapet i Qatar.
NRK uten sponsorer til fotball-VM: – Trakk seg like før start NRK skulle opprinnelig ha sponsorer til sine VM-sendinger. På mesterskapets andre dag bekrefter de derimot at de ikke har noen.
Amnesty blir TV 2s eneste VM-sponsor. Dette gjør VG og NRK Menneskerettighetsorganisasjonen Amnesty blir TV 2s eneste sponsor under fotball-VM i Qatar. NRK og VG vil fortsette med normale sponsoravtaler til sin dekning av mesterskapet.
NFF-blemme: Spurte hva Fair play betyr for folk – fikk Twitter-storm i retur – Hvordan synest dere dette gikk, NFF?