PR-byråene svarer på Arendalsuka-kritikk Alle er enige om at man ikke må bruke byrå for å bli sett, men de anbefaler det sterkt.
Ekspert om Kjerkol: – Forsøker å avspore Både Sandra Borch og Ingvild Kjerkol blir anklaget for plagiat i sine masteroppgaver. Men politikerne har valgt ulike måter å håndtere krisene på.
Zynk har ansatt to nye rådgivere Zynk har ansatt Maria Østerhus Lobo (41) og Kasper Silkoset Syvertsen (23)
Dette gir byråene i julegaver til kunder og ansatte Det er særlig stor variasjon i hva byråene gir i gaver til kundene.
Kristian Sarastuen forlater BCW – er ny partner i Zynk Kommer fra stillingen som administrerende direktør i BCW Norge og blir den tredje nye partneren i Zynk på kort tid.
Mener sympati-strategien til Solberg er i ferd med å slå feil Erna Solberg lyktes på pressekonferansen på fredag. Men opplysningene som kom i helgen endrer alt, ifølge kommentator.
Ingen krise i kommunikasjonsbransjen – kjører på som før KOM24 har tatt tempen på kommunikasjonsbransjen. Der er det omtrent ikke noen nedkjøling, mener byråtoppene selv.
Disse partiene mener PR-toppene er best på politisk kommunikasjon Hvem vil gjøre det best på partilederdebatten i kveld? Det var 1000-kronersspørsmålet som ble stilt under Arendalsukas nest siste dag.
– Vi er ikke fornøyde med balansen. Vi ønsker flere mannlige kolleger Trigger-sjefen håper på flere mannlige kollegaer. KOM24 har snakket med flere kvinnelige bransjetopper om kvinnedagen og hva den betyr for dem.
Zynk henter ny partner fra Hill+Knowlton: Johan Wilskow er ny partner i Zynk Zynk utvider partnerskapet.
Rådgiverflukt fra Zynk Tre tidligere statssekretærer forlater byrået omtrent samtidig. Siden august 2020 har Zynk meldt om at de har ansatt 13 nye rådgivere. Allerede har seks av dem sluttet.
Fem år siden #Metoo-bølgen kom: Hva er status i norsk kommunikasjonsbransje? KOM24 har sjekket status hos en rekke norske byrå. Dette svarte de.
Vegard Storbråten Øye går fra DNX til Zynk Skal bruke sin redaksjonelle erfaring hos ny arbeidsgiver.
Ny undersøkelse: Stadig færre vil jobbe i byrå Annonsørene blir stadig mer attraktive for bransjefolk. Byråene desto mindre interessante.
Dette sier norske PR-byrå om åpne kundelister – Spørsmålet blir jo hva skal en åpen kundeliste egentlig løse?