Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Marius er ny konseptutvikler i TV 2 Marius Hanstad (42) hentes fra reklamebyrået POL, og er nå i gang som ny konseptutvikler i Marketing, TV 2.
Den norske medaljefangsten i New York fortsetter – POL, Nord DDB og Anorak gjør det bra Fire nye medaljer til Norge.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Publicis MSL henter inn influenser til etterspurt avdeling Kaja Isdahl sjekker inn i Publicis-huset som prosjektleder for profilmarkedsføring.
The Oslo Company fyller på med nye folk: – En klassisk headhunting – Marianne er alt man ønsker seg av en rådgiver og kollega.
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
Morgenstern styrker design- og filmavdelingen: – Lett etter en kick ass designer Rekrutterer fra Kitchen og GK.
Publicis MSL henter Anette Kjølberg fra This Is Inngår i en større satsing på profilmarkedsføring på tvers av Publicis-byråene Kitchen, Starcom og MSL.
Kitchen bytter ideer for øl: Advokat mener de bryter alkoholloven – Problematisk, sier advokat. – Internt arrangement, svarer Kitchen.
Brasilianske Erika Brenner i Publicis bruker sosiale medier for å forstå nordmenn – «Go play in the jungle, not in the zoo».
Publicis henter talenter fra utlandet: – Den norske talentbasen er ikke utømmelig Utvider bredden med utenlandske ansettelser, mens norske byråansatte sjeldnere ønsker utenlandsopphold over tid: – Nysgjerrighet og åpenhet er avgjørende for vår utvikling.
Publicis lanserer «Work Your World»: – Dette tar begrepet «hyttekontor» til nye høyder – Vi har jobbet hardt med å finne ut hvordan vi kan gjøre «hybridverdenen» til en mulighet for alle.
Er det greitt å drikke foran barn? Ny kampanje håper på debatt Håper å vekke reaksjoner med den nye kampanjen.