MSL blir med på handleturen sammen med Meny. F.v. Gudrun Kathle Lægreid (Publicis MSL), Nina Horn Hynne (kommunikasjonssjef, MENY), Sebastian Bergedahl Vernang (Publicis MSL).

MENY legger handleturen til Publicis MSL

Har valgt MSL som PR- og kommunikasjonsbyrå.

Publisert

I 10 år har Meny og Kitchen inspirert nordmenn til å spise bedre. Nå blir søsterbyrået Publicis MSL med på laget.

– Vi er utrolig stolte og glade for at Meny har valgt MSL som PR- og kommunikasjonsbyrå. Å få bruke vår verktøykasse som rådgivere til å bistå Meny med å posisjonere seg ytterligere blir en fryd, sier seniorrådgiver og kundeansvarlig for MENY i Publicis MSL, Gudrun Lægreid i en pressemelding.

Meny jobber aktivt med å fremme utvalg, matglede og norsk kvalitetsmat ut til kundene.

– For å lykkes må vi kommunisere hva vi er og hvorfor vi skiller oss fra konkurrentene. Da trenger vi skarpe PR-hoder som forstår varehandel og hvilken rolle vi har i Mat-Norge, sier Nina Horn Hynne, kommunikasjonssjef i MENY.

MSL har lang erfaring med å jobbe med varehandel og bærekraft.

– Vi er så heldige å ha mange varehandel-kunder og jobber både operativt og strategisk med dem. Vi forstår hvor kompleks en kjede med 186 butikker over hele landet er, og vi tror at vår erfaring fra andre kjeder – selv om de selger møbler, burgere eller elektronikk, kan komme godt med, avslutter Lægreid.

Powered by Labrador CMS