Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.
Kampanjen skaper debatt. Det er bra. Vi skjønner at den kan trigge forskjellige reaksjoner «Vi håper på god debatt om viktigheten av at vi som arbeidsgivere legger til rette for unge mennesker som skal inn i arbeidslivet», skriver Kristina Johansen i McDonald's.
Bør vi ikke heller gi McDonalds cred for at de er dønn ærlige? «Det er ikke måte på hva slags ubehag en harmløs reklamekampanje kan føre til i disse dager», skriver Markus Lind.
Aleksander fra Nord DDB kom på tredjeplass i «Skal vi danse»: ser flere likheter mellom dansingen og reklame-pitcher – Følelsen av å stå foran dommerne som kommer med umiddelbar tilbakemelding og folk som stemmer – det er faktisk ganske heftig.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Fra burger til bonde Veronika Skagestad forlater jobben som kommunikasjonssjef i McDonald’s i Norge, og går til Felleskjøpet Agri.
NORD DDB vant Integrert-prisen – Dette er den viktigste prisen! Reklamebyrået NORD DDB Oslo var svært fornøyd med å vinne gull innenfor kategorien «integrert».
Veronika jobber med kommunikasjon i McDonald’s - dette er hennes store lidenskap i arbeidet – En av de viktigste tingene vi gjør er å vise hvordan kommunikasjonsavdelingen leverer på virksomhetens overordnede strategi og mål, sier hun.
McDonalds til topps med «stjel våre ansatte»-kampanje Får gull i kategorien «årets helhetlige employer branding» i Magnet Awards.
Gull til McDonalds og NORD DDB i «NM i rekruttering» «Hvem andre sender brev til personalsjefer med oppfordring om å rekruttere deres ansatte?», roser juryen.
Beskylder McDonalds og NorgesEnergi for sportsvasking: – De bruker mer penger på å fortelle hva de gjør, enn å faktisk gjøre det – De dyrker sin egen merkevare, men har ikke tatt regningen for å få være med på det.
Storeslem til McDonald´s i årets ANFO Effekt McDonalds´s kunne feire VEKST seier, Grand Prix og Bauer Medias Merkevarepris etter dagens digitale prisutdeling
McDonalds's herjer i årets ANFO Effekt – Stakk av med både vekstpris og merkevarepris – Det de har fått til i løpet av ti år er det bare å ta av seg hatten for.
Slik reagerer kjedene på aktivistkampanjen i Oslo Dette svarer kjedene om tirsdagens «plakat-stunt» på Grunerløkka.