Det var McDonald’s «stjel våre ansatte» som stakk av med gullet i kategorien åpen klasse. Her er Thomas Eltvik fra NordDDB, og senior marketing manager, Mari Husby, i McDonalds Norge.

Gull til McDonalds og NORD DDB i «NM i rekruttering»

«Hvem andre sender brev til personalsjefer med oppfordring om å rekruttere deres ansatte?», roser juryen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Tirsdag er det klart for Magnet Awards - prisutdelingen, som arrangeres av ANFO, hedrer de beste arbeidene innen rekruttering og «employer branding». Totalt skal det deles ut 19 priser i syv ulike kategorier. Første kategori ut er åpen klasse.

Denne klassen bedømmer kun på kreativitet, og casene sendt inn her passer nødvendigvis ikke inn i de øvrige kategoriene som retter seg mot konkrete målgrupper.

Både PST-påskenøtter og Cowi- Ingenørd fikk bronse i kategorien, mens Gjensidige- karrieretur stakk av med sølvet.

Det var McDonald’s «stjel våre ansatte» som stakk av med gullet i kategorien åpen klasse. I en pressemelding sender senior marketing manager Mari Husby i McDonalds sine takk til de ansatte og medvirkende byrå, som var med på å stille opp.

Juryen sier følgende om «Stjel våre ansatte» av McDonalds:

«Vinner av åpen klasse går til de som har våget å tenke annerledes. Med et tydelig slagord har vi blitt kjent med flere av selskapets ansatte i forskjellige flater. Her er det ikke spart på noe. Hvem andre sender brev til personalsjefer med oppfordring om å rekruttere deres ansatte?»

Vinnere: Åpen klasse

ValørSelskapKampanjenavn
GullMcDonaldsStjel våre ansatte
SølvGjensidigeKarrieretur med Gjensidige
BronseCOWI ASIngenørd
BronsePSTPåskenøtter

Powered by Labrador CMS