Jens Petter Wærnes har toppjobb i europeisk reklamebransje og henter stadig vekk hjem løver til sitt tyske byrå, men han innrømmer at det man merker de tøffe tidene i verdensøkonomien nå. Men han har stor tro på framtiden.
Foto: Yngve Garen Svardal
Jens Petter Wærnes om livet i europeisk reklamebransje: – Det er litt Wirkola-angst; – Hvor er neste gode jobb?
I år var det bare mossingen Jens Petter Wærnes sin ene kampanje som sikret det tyske gigantbyrået Scholz & Friends en løve i Cannes. Det var ikke godt nok, innrømmer han. Selv jubler han for løven sin.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP