Hanne-Lene logget av en uke: – Burde gjøre det oftere Da hun og ektemannen feiret ti års bryllupsdag, tok hun seg fri fra sosiale medier og e-post i en uke. Turen gikk til Mauritius, men influenseren innrømmer at hun føler på flyskam: – Det er litt bitter sweet.
Meny får Linkedin-hjelp av Carat – En naturlig del av vår merkevarebygging, sier ansvarlig for sosiale medier i Meny Thea Bergerud.
MENY inngår samarbeid med Norges største vegetarinfluenser 4 av 10 kvinner tenker på miljøet når de handler mat. Disse ønsker MENY å nå.
Disse fem skal knive om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren krones med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Dette gjør matvarekjedene for å markere avstand fra krigen i Ukraina Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen sier tiltakene ikke er ment for å skade konkrete merkevarer.
Liten Film har vokst seg større – skifter navn til Narrativ Produksjonsselskapet relanseres som et minibyrå: – Jeg er overbevist om at minibyråene vil bli langt flere de kommende årene, sier partner.
Kommunikasjonssjefen i Meny: – Jeg blir innimellom oppgitt over medias tidvis ensidige fokus kun på priser Hun deler også hvem hun har latt seg inspirere av den siste tiden.