Visit Oslo er ute med ny kampanje Skal forsøke å gjenskape suksessen fra forrige gang. Men NewsLab er ikke med denne gangen.
Flere norske byråer anklages for idékopiering: – Endetidstegn for bransjen Kreative ledere ber om mer selvjustis etter en rekke kampanjer med påfallende likheter.
Nå er det bekreftet: Hun blir ny NewsLab-sjef – Det ligger i kortene, sa hun da hun ble konstituert som Newslabsjef. Nå er det bekreftet.
Hun blir trolig ny NewsLab-sjef – Det er et utfordrende tidspunkt i denne bransjen å ta over en slik jobb.
Trigger vant millionkamp om Osloskolen Det var sju byråer i kampen, men Trigger gikk til topps og sikret seg kontrakten verdt opptil 20 millioner kroner.
– Det var ganske spesielt å feste hjemme hos en cubansk familie som bodde i en ruin Sølvløve-vinneren ber folk om å ikke ta bransjeråd fra han.
NewsLab-sjefen har KI-råd og et ferieminne du ikke glemmer Kristiane Roe Hammer i NewsLab er klar for saltvann, boksluking og en liten KI-peptalk. Og ferieminner? Hun har et som involverer en australsk hund og 40 minusgrader.
NewsLab og POL sikrer norske løver i Cannes På Cannes Lions siste dag fikk Norge endelig betalt for innsatsen sin.
Thea Gunnes skal lede VisitOSLOs største avdeling 1. april tok Thea Gunnes over som leder for VisitOSLOs nye avdeling for kommunikasjon og marked. Nå skal hun posisjonere hovedstaden i en urolig tid – med humor, selvironi og skarpe kampanjer som våpen.
Seks norske nominasjoner til «Internett-Oscar» Flere norske byråer og aktører kan hente hjem internasjonal heder når Webby Awards – omtalt som «internettets Oscar-utdeling» – snart skal kåre årets beste digitale arbeider.
NewsLab kåret til et av verdens mest innovative selskaper Norsk underdog på amerikansk prestisjeliste.
– Jeg håper at vi om noen år lager jobber som andre i bransjen respekterer og blir inspirert av Dette er Newslabs ambisjoner med sin nye designavdeling.
Ble kontaktet etter Visit Oslo-reklame – Newslab henter amerikansk designer Det er tøffe tider i byråbransjen, men det stopper ikke NewsLab fra å satse. Nå ansetter selskapet en AD og en seniordesigner.
Sikret seg viktig millionavtale i tøft år Newslab hadde et tøft tiårsjubileum, men sikret seg stor-avtale med Nasjonalbiblioteket.