NewsLab og POL sikrer norske løver i Cannes På Cannes Lions siste dag fikk Norge endelig betalt for innsatsen sin.
Thea Gunnes skal lede VisitOSLOs største avdeling 1. april tok Thea Gunnes over som leder for VisitOSLOs nye avdeling for kommunikasjon og marked. Nå skal hun posisjonere hovedstaden i en urolig tid – med humor, selvironi og skarpe kampanjer som våpen.
Seks norske nominasjoner til «Internett-Oscar» Flere norske byråer og aktører kan hente hjem internasjonal heder når Webby Awards – omtalt som «internettets Oscar-utdeling» – snart skal kåre årets beste digitale arbeider.
NewsLab kåret til et av verdens mest innovative selskaper Norsk underdog på amerikansk prestisjeliste.
– Jeg håper at vi om noen år lager jobber som andre i bransjen respekterer og blir inspirert av Dette er Newslabs ambisjoner med sin nye designavdeling.
Ble kontaktet etter Visit Oslo-reklame – Newslab henter amerikansk designer Det er tøffe tider i byråbransjen, men det stopper ikke NewsLab fra å satse. Nå ansetter selskapet en AD og en seniordesigner.
Sikret seg viktig millionavtale i tøft år Newslab hadde et tøft tiårsjubileum, men sikret seg stor-avtale med Nasjonalbiblioteket.
To norske reklamer kåret til noen av de beste i verden Hevder seg i konkurranse med de store internasjonale aktørene.
Sender personlig julehilsen til alle bedriftskunder Kampanjen for Telenor er gjort i samarbeid med SEEN og NewsLab.
Visit Norway har akkurat droppet NewsLab - nå er de sammen nominert til pris – Jeg tenker at denne nominasjonen er et perfekt punktum for et flott samarbeid.