Inviterer til Kunstig intelligens-dugnad Schibsted vil bygge norsk språkmodell, men da trenger de hjelp fra resten av norsk mediebransje.
Nytt styre i Kommunikasjonsforeningen Student Trondheim Det ferske styret som ledes av Ida Kvarv Guldvog, ønsker å skape større synlighet for kommunikasjonsfaget i studentbyen.
Alexandra Dahlen blir kommunikasjonsrådgiver ved Nasjonalt kompetansesenter Alexandra Dahlen er ansatt som kommunikasjonsrådgiver ved Nasjonalt kompetansesenter for kultur, helse og omsorg.
Elleve kandidater vil bli ny kommunikasjonsdirektør ved NTNU Både interne kandidater og søkere fra hovedstaden vil bli ny sjef i kommunikasjonsavdelingen på NTNU.
Storm Communications gjør podkast-rekruttering Tilfeldighetene gjorde at finaleintervjuet til Pernille Wold Kaspersen ble en opptreden i podkasten «Stormkast med Valebrokk & Stordalen».
Ny kommunikasjonskvartett til Danske Bank Usedvanlig mange kandidater i søknadsbunken: – Vi landet på de riktige fire til slutt, sier kommunikasjonsdirektøren.
Kristin testet hva en dag med digital-detox gjør med unge mennesker Kristin Heggdal intervjuet ti unge før, under og etter de gjennomførte en offline-dag.
Gjørme, lommetyver, fellesdusj og Tuborg ølkasser var med på å forme Else Britt som menneske Else Britt Ervik forteller om tabber og om hva som formet henne som menneske i dagens sommerprat.
Dette kommunikasjonsstudiet er vanskeligst å komme inn på Tallene ble klare mandag. Her er oversikten over fagene som er relatert til kommunikasjon og markedsføring.
Til daglig jobber Robin med kommunikasjon - nå har han sluppet singel med Staysman Slapp nylig singelen «Bad Booty»: – Jeg har skjønt at låta har fått kjørt seg på diverse jobbfester og afterworks.
Universiteter og høgskoler brukte nær én milliard kroner på konsulenttjenester Norske universiteter og høgskoler brukte i fjor 988,9 millioner kroner på konsulenttjenester. Det er en vekst på 20 prosent fra året før, viser nye tall.
Slik klarte NTNU å øke andelen jævlig flinke piker med 20 prosent på «mannestudier» Søkertallene har skutt i været etter at utdanningsinstitusjonen lanserte egen YouTube-serie. Nå vurderer de nye formater.