Orkla og ANTI blåser nytt liv i Stratos Stratos lanserer nå sin splitter nye kommunikasjonsplattform, med nytt design, egen font, en mengde uttak, og en Stratos-ku i full vigør.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Orkla-duo videre i Young Lions: – Sykt kult! Megan Muravez og Karoline Foss er kan ta medalje i den prestisjetunge talentkonkurransen.
Orkla fikk hederspris: – Som en av de største har vi et ansvar for å utvikle bransjen Julie Undlien Wisth og resten av Orkla-gjengen fikk prisen som årets «birøkter» under ANFO Effekt.
Vant Young Lions-pris - nå skal de til Cannes Megan Muravez og Karoline Foss vant årets Young Lions Marketers-pris på ANFO Effekt.
ANFO Effekt 2023: Her er vinnerne Torsdag er det klart for årets utgave av ANFO Effekt. Her får du oversikt over alle prisvinnerne.
ANTI vant Stratos-samarbeid Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.
Cheez Doodles ringte på hos Per Høj. Da skjedde dette Skal lage nytt, langvarig kommunikasjonskonsept for Orkla-snacksen.
Orkla Health og Jordan velger ANTI som byråpartner Vil utfordre de internasjonale gigantene innenfor tannpleie.
Fra korrekturlesere til strateger – kommunikasjonsrådgiveren anno 2023 Brosjyreprodusent, språkvasker eller mediekontakt? Vi spurte tre vidt forskjellige virksomheter hvorfor de har kommunikasjonsrådgivere.
Pernille er ny sponsorsjef i DNB: – Gull verdt Pernille Wangsmo Melvold har jobbet med spons i DNB i et snaut år - nå har hun sponsorsjef.
Ole Christian Apeland feirer 35 år i bransjen – Så lenge jeg gleder meg til å jobbe, så skal jeg fortsette med det.