Orkla fikk hederspris: – Som en av de største har vi et ansvar for å utvikle bransjen Julie Undlien Wisth og resten av Orkla-gjengen fikk prisen som årets «birøkter» under ANFO Effekt.
Vant Young Lions-pris - nå skal de til Cannes Megan Muravez og Karoline Foss vant årets Young Lions Marketers-pris på ANFO Effekt.
ANFO Effekt 2023: Her er vinnerne Torsdag er det klart for årets utgave av ANFO Effekt. Her får du oversikt over alle prisvinnerne.
ANTI vant Stratos-samarbeid Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.
Cheez Doodles ringte på hos Per Høj. Da skjedde dette Skal lage nytt, langvarig kommunikasjonskonsept for Orkla-snacksen.
Orkla Health og Jordan velger ANTI som byråpartner Vil utfordre de internasjonale gigantene innenfor tannpleie.
Fra korrekturlesere til strateger – kommunikasjonsrådgiveren anno 2023 Brosjyreprodusent, språkvasker eller mediekontakt? Vi spurte tre vidt forskjellige virksomheter hvorfor de har kommunikasjonsrådgivere.
Pernille er ny sponsorsjef i DNB: – Gull verdt Pernille Wangsmo Melvold har jobbet med spons i DNB i et snaut år - nå har hun sponsorsjef.
Ole Christian Apeland feirer 35 år i bransjen – Så lenge jeg gleder meg til å jobbe, så skal jeg fortsette med det.
Lene mistet jobben i Snapchat - nå er hun klar for Påfyll Blir markedsdirektør i oppstartsselskap som vil erstatte engangsemballasje.
– Det har vært kjempegøy å jobbe med de dyktige folka hos Orkla Design House ble valgt som byrå da KiMs skulle utvikle ny merkevareplattform og visuell identitet for sitt smaksrike potetgull.
Jon Eivind Fornes er ny marketingsjef i BAMA Gruppen Får ansvaret med å ivareta og utvikle BAMAs merkevare, og bidra til å øke forbruket av frukt og grønt.