Islandsk datingapp kaster seg på Klæbo-bølgen Utnytter støyen rundt en lettkledd Klæbo med sin egen kampanje.
Han laget Grandiosa-reklamen som har gått i 28 år I 28 år har reklamen for Grandiosa med Vazelina Bilopphøggers blitt sendt på TV og kino i desember. – Dette er reklamefilmenes svar på Grevinnen og Hovmesteren, sier mannen bak Norges lengstlevende reklame, Anders Holm.
Får orgasme på settet: – Det må være ekte, vi kan ikke fake det Fire kvinner ble filmet sekunder etter orgasme som en del av Trigger og Dr. Greve Phases’ nye kampanje.
Publicis Kitchen henter ny strategisk rådgiver fra Orkla – En av Norges mest drevne merkevarebyggere, sier Kitchen-sjefen om Anne Mari Hoff, som fram til nylig var global markedssjef i Orkla Health.
Orkla og ANTI blåser nytt liv i Stratos Stratos lanserer nå sin splitter nye kommunikasjonsplattform, med nytt design, egen font, en mengde uttak, og en Stratos-ku i full vigør.
Mener norske markedsførere må slutte å sutre Mener norske markedsførere gjør seg uinteressante for styrerommene.
Orkla-duo videre i Young Lions: – Sykt kult! Megan Muravez og Karoline Foss er kan ta medalje i den prestisjetunge talentkonkurransen.
Orkla fikk hederspris: – Som en av de største har vi et ansvar for å utvikle bransjen Julie Undlien Wisth og resten av Orkla-gjengen fikk prisen som årets «birøkter» under ANFO Effekt.
Vant Young Lions-pris - nå skal de til Cannes Megan Muravez og Karoline Foss vant årets Young Lions Marketers-pris på ANFO Effekt.
ANFO Effekt 2023: Her er vinnerne Torsdag er det klart for årets utgave av ANFO Effekt. Her får du oversikt over alle prisvinnerne.
ANTI vant Stratos-samarbeid Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.