Slik løfter Orkla fram sitt bærekraftsarbeid internt – Jeg tror det er en del av suksessen, at folk kjenner seg igjen
Tran og Sana-sol har spoonet - lanserer kjærlighetsbarnet Trana-sol Morgenstern står bak det nye reklamekonseptet til Möller's-familiens siste tilskudd.
Circle K øker satsingen innen omstillingen til elektrisk mobilitet – henter merkevaredirektør fra Orkla Henter Elin Bøe fra Orkla og Jan Hansteen Solhøy fra Vipps.
Dinamo satt hele huset i sving da de lagde nye nettsider for Orkla – Dette har vært et ekte samarbeidsprosjekt der vi har jobbet på kryss og tvers, og det merker jeg har motivert teamet mitt de siste ni månedene, sier Christian Westerberg Thoresen i Dinamo.
Metro Branding leverte sitt beste driftsresultat for 2021 Byrået ledet av Cathrine Stensland har flyttet inn i nye lokaler, ansatt ny kommersiell direktør og fortsetter å utvide staben. Fjoråret skriver seg inn som et rekordår for Metro Branding.
Slik skal TIX og Harald Zwart få solgt flere Grandiosaer Grandiosa slipper ny Pizza, TRY står bak kampanjen.
Mener norske annonsører slurver på TikTok – For meg er det sløvskap. Jeg velger å tro at brukere av TikTok vet bedre og forventer innhold som er bedre.
Frilansernettverket At Hand har doblet seg på under et halvt år – Vi visste at vi hadde forutsetninger for å tiltrekke oss kunder i hvilken som helst størrelsesorden, men dette er over all forventing.
Landbruksdirektoratet henter ny kommunikasjonsdirektør fra Orkla Robert Rønning er tilsatt som kommunikasjonsdirektør i Landbruksdirektoratet.
Slik fikk Storebrand flere til å få med seg internkommunikasjonen Koronakrise og hjemmekontor har ført til økt fokus på internkommunikasjon. KOM24 har sjekket hvordan et knippe bedrifter kommuniserer med sine ansatte.
Orkla nekter å prate om egen reklametabbe Sier de vil bruke læringen til å se hvordan de kan forbedre seg.
Bransjetopp: – En overreaksjon av Orkla å trekke reklamen Det er delte meninger blant reklamefolk KOM24 har snakket med om det var en god idé av Orkla å trekke den omtalte reklamefilmen om Smash.
Orkla trekker Smash-reklame: – Oppleves som stereotype og krenkende Ikke første gangen en reklame fra Smash vekker negative reaksjoner etter at de har spilt på stereotyper.