Ring 2 bak ny kampanje –Alvorlig problemstilling som krever handling fra politisk hold Hørselshemmedes Landsforbund (HLF) lanserer kraftfull kampanje mot lange ventetider.
Til alle som ikke hørte påskefjellet kalle Foodora og Ring 2 var ute med en ny kampanje til alle de som ble hjemme i påsken.
Små byrå om reklamemarkedet i 2023: – Risikoen er større – Pengene er der, men de sitter lenger inne.
Gode ideer på billigsalg Timeprisen i reklamebyråene har kun økt med 178 kroner på 20 år. Det viser tydelig at bransjen har en lønnsomhetsutfordring, og er inne i en ond spiral det er vanskelig å komme ut av, sier flere aktører.
Derfor brøt de ut og startet sitt eget reklamebyrå – Ingen av oss har vel et ønske om å gjenskape de byråene vi har vært i.
Ring 2 arrangerer omvendt pitch Ring 2 inviterer alle annonsører til en omvendt pitch, der målet er å sitte igjen med en samarbeidspartner og en brief.