Nå lanserer FotMob nytt markedsføringskonsept – Fokuset vårt er hvordan kan vi skille oss ut og skape små ting som folk husker og på den måten antar vi at vi tjener det inn på et eller annet tidspunkt.
Sparebanken Norge og Brann med draktstunt Sammen med Sportsklubben Brann og Bryne Fotballklubb har Sparebanken Norge gjort noe unikt med årets nye drakter.
Widerøe kaster seg på gull-kok i Bergen med morsom kampanje Kaster seg på gullfeberen som herjer i Bergen.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Slik har TV 2 klart å få fleire millionar views frå TikTok kvar veke – Me er heilt nøydd til å vera der i ei verd der det er vanskeleg å sjå forskjell på fake og ekte nyheiter.
Lanserer ny fotball-kampanje: – Aldri fått sånn respons Vil gi jenter som spiller fotball bedre muligheter.
Merker økende interesse: – Vi må tilbake til 2007-sesongen for å finne sammenlignbare tall Flere viser interesse for norsk toppfotball. Det gleder klubbene, som også jobber aktivt med å skape engasjement.
Vibeke bruker egen erfaring i nytt krisehåndteringskurs - forberedt på brann – Brannøvelser er noe man må trene på for å kunne være forberedt til den dagen det faktisk brenner. I enkelte tilfeller kan det stå om liv, men i de fleste sakene handler det om å redde materielle verdier og omdømmet.
Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen «Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen, men å håndtere den. Kommunikasjonen er tiltak som gjør at du kommer best mulig gjennom og kan løse krisen.», skriver Vibeke Johannesen.
Nedrykk, nachspiel-skandale og tomme tribuner: Slik skal den nye markedsansvarlige i Brann få opp interessen rundt klubben igjen – Det er det som er det kule. Du kan en dag planlegge en Sarpsborg-kamp og dagen etterpå så står hele Medie-Norge utenfor.
Legger opp som fotballspiller – nå blir han kommunikasjonsrådgiver på fulltid – Kommer til å angripe jobben på samme måte som fotballen.
Bergens Tidende: Brann får krisekommunikasjonshjelp av Zynk – Trengte kompetanse i en kritisk situasjon.
Dette sier kommunikasjonsekspertene om krisen i Brann og håndteringen av den – Det er Murphys lov som gjelder. Alt som kan gå galt, går galt og det dukker alltid opp nye ting, sier krisekommunikasjonsekspert.
I Apriil trodde de det var en spøk da Brann-keeperen ringte og sa han ville jobbe for de – Hvorfor skulle han som står i mål for Brann begynne å jobbe for oss?