– Facebook har en del unike funksjoner De som kjøper og plasserer reklame i norske byråer har fortsatt stor tro på Facebook som kanal i årene som kommer.
Bare en norsk finalist i årets TikTok Ad Awards VITA og TRY Opt er med og kjemper i utvidet svensk mesterskap i TikTok Ad Awards.
Martech-selskapet bytter navn: – Beholder arven, men gjør det mer norsk Lighthouse8 bytter navn til Fyr.
En avgjørende plattform for merkevarebygging blant unge «Forståelse og dyktig bruk av TikTok er ikke bare nyttig – det er avgjørende. », skriver Elke Vindenes og Andrea D. Hugvik.
Slik jobber TRY med TikTok – Vi tilbringer så mye tid på TikTok, så det er naturlig at denne sosiale plattformen også spiller en rolle i formingen av internettkulturen.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
Birgit Skarstein med nytt merkevare-samarbeid Trondheimsbyrået Berre har utviklet og produsert kampanjen «Vi må snakke om kylling» for REMA 1000-eide Norsk Kylling.
Tre Kronor Media utvider:– Skiller oss fra konkurrentene Mener byråets forpliktelse til å ligge i forkant av teknologien og utnytte AI og dataanalysekiller de ut fra konkurrentene.
Katharina Sinding-Larsen Fries går fra TRY til Retail Factory Katharina Sinding-Larsen Fries blir ny prosjektleder i Retail Factory
En annonsekampanje slipper ut 5,4 tonn CO₂ – Derfor hyller TRYs SoMe-sjef nye bærekraftsregler – Man får et varig konkurransefortrinn.