TRY Opt danner Nordisk mediebyrå-nettverk HowCom, TRY Opt, Calibrate og NØRR3 lanserer et Nordisk mediebyrå-nettverk for å tilby annonsører et uavhengig og transparent alternativ når de skal velge en Nordisk samarbeidspartner.
Derfor ansetter TRY-huset egne TikTok-overvåkere – Vi ser hele tiden etter nye muligheter for å holde oss oppdatert, og dette er en investering vi ønsker å teste ut.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Easee og TRY tar strøm-kampanje til Sverige Kampanjen «Elektrisk relevans» har hatt suksess i Norge: – Innsiktsmessig ser vi at både vi og svenskene står i ganske tilsvarende posisjon når det gjelder assosiasjoner, og at strømdebatten er het også i Sverige, sier Karen Bistrup i TRY Opt.
TRY Opt forklarer hvordan man når fram med et betalt budskap i sosiale medier Kreativ leder og Performance-rådgiver i TRY Opt kommer med sine beste tips.
Norwegian og TRY har gitt hovedrollen til en struts i jubileumskampanjen Gründer Bjørn Kjos med en birolle.
TRY Opt henter fra dentsu: – Stas å bli en del av TRY-huset Byrået styrker seg på innsikt og får med Terje Isachsen på laget.
TRY Opt er Snapchats første nordiske AR-partner – Dette blir en win-win-win-situasjon for annonsører, TRY Opt og Snapchat, sier Per Christian Strand Teslo.
Norwegian om annonsekroner: – Vi er villige til å betale det det koster Stilte til debatt om hva man kan gjøre med annonsekronene som forsvinner.
Så mange har tatt TRY Opt si nye teneste i bruk etter lanseringa – Når me då kjem med ein slik moglegheit, hadde det fint om fleire walk the talk.
Marius går fra TRY til NXT: – Jobber tettere med kundene Marius Vestlien Hansen (25) er ny Performance Marketing Manager i reklame- og markedsføringsbyrået NXT.