Try Opt danket ut UM – får Vy-kontrakt verdt opptil 300 millioner kroner Etter fire år med UM bytter Vy byråpartner. Try Opt går seirende ut av en av de største mediekonkurransene i offentlig sektor – med en ramme som er mer enn doblet siden sist.
Rekordkamp om praksisplassene i kommunikasjonsbransjen Når kommunikasjonsbransjen bremser, blir kampen om praksisplassene hardere. Flere av landets største byråer melder nå om rekordmange søkere til vårens internships.
TRY Opt danket ut sju byråer – fikk medieoppdraget fra IMDi Åtte byråer kjempet om rammeavtalen. Nå er det TRY Opt som får håndtere mediekjøpet for direktoratet de neste årene.
Kaja Iversen er ny Performance Marketing Manager i TRY Opt – TRY har vært et byrå jeg har fulgt med på og beundret i flere år.
Lucas Braathen fronter ny Rema 1000-kampanje: – Litt mye, eller? Hva har en frittalende alpinist med rekruttering i dagligvare å gjøre? I Rema 1000s nye kampanje er svaret alt.
Slik er reklamebyråenes sommerfester «Murder mystery» og curling er bare noe av det byråene finner på med sine ansatte.
Wavemaker forsvarer millionavtale med Vegvesenet – vinner for tredje gang Fem byråer kjempet om Statens vegvesens trafikksikkerhetsmillioner. Nå fortsetter Wavemaker som byråpartner for tredje gang – i en avtale verdt opptil 120 millioner kroner.
Andrea Drevvatne Hugvik blir kommunikasjonssjef i Visit Helgeland Går fra rollen som digital markedsansvarlig til å få ansvar for kommunikasjon i selskapet.
Slik gikk det med bransjen under Holmenkollstafetten I helgen gikk Holmenkollstafetten av stabelen. Her har vi samlet en oversikt over hvordan det gikk med byråene våre.
Slik skal en liten cola-produsent fra Sandefjord ta nye markedsandeler Lokale Grans Bryggeri tar opp kampen med en ny digital strategi
Her er shortlisten til Young Lions Digital Etter en intens konkurranse har juryen valgt ut de beste bidragene som nå kjemper om å vinne den prestisjefylte prisen.
TRY Opt fortsetter som mediebyrå for TV-aksjonen etter rekordår Årets TV-aksjon går til inntekt for Atlas-alliansen.
Slutter som kreativ leder i TRY Opt – Dette er hennes nye jobb Elke Vindenes slutter etter nesten åtte år i TRY.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
– Facebook har en del unike funksjoner De som kjøper og plasserer reklame i norske byråer har fortsatt stor tro på Facebook som kanal i årene som kommer.