Tore Bakken, direktør for marked og eiendomsutvikling i Entra (t.v.), Bård Hammervold, kundeansvarlig og partner i TRY Råd og Tove Abrahamsen, marketingansvarlig i Entra (t.h.).

Entra inngår samarbeid med TRY

TRY skal hjelpe Entra med alt fra budskaps- og konseptutvikling via digital strategi til design og grafisk produksjon

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Etter en omfattende byråkonkurranse, har Entra ASA inngått en rammeavtale med TRY-huset innen design-, kommunikasjon- og reklametjenester.

I en pressemelding opplyses det om at denne avtalen har en varighet på tre år med opsjon på forlengelse i inntil to år.

- Dette gleder vi oss veldig til, sier Bård Hammervold, partner og seniorrådgiver i TRY Råd. Entra har en spenstig ambisjon om å gå foran som et godt miljøeksempel og dermed ta ansvar på vegne av en hel bransje. Det er veldig inspirerende for oss som byrå og vi bretter opp ermene for å hjelpe dem med å tydeliggjøre denne posisjonen overfor et kresent B2B-publikum, sier Hammervold i samme melding.

Entra ASA er et av Norges ledende eiendomsselskaper. Selskapet utvikler, leier ut og forvalter kontorlokaler i noen av Norges mest attraktive områder og driver også aktiv porteføljeforvaltning gjennom kjøp og salg av eiendommer.

Direktør for marked og eiendomsutviling, Tore Bakken, i Entra forteller at deres strategi blant annet er å være «miljøledende i bransjen og best på kundeopplevd kvalitet».

– For å støtte oss i det arbeidet, har vi sett etter en leverandør av kommunikasjonstjenester som kan levere et bredt spekter av B2B-relaterte tjenester - alt fra budskaps- og konseptutvikling via digital strategi til design og grafisk produksjon. For oss er det en stor fordel å ha samarbeidspartnere som har kompetanse på alle disse disiplinene, sier Bakken.

Konkurransen ble avsluttet rett før jul, og TRY vil være i gang med de første prosjektene for Entra i løpet av første kvartal i år.

Entra ASA er notert på Oslo Børs og eier og forvalter eiendommer som Posthuset og det nye Tullinkvartalet i Oslo sentrum, Media City i Bergen og Powerhouse i Trondheim. Selskapet har 181 ansatte og forvalter en eiendomsportefølje på cirka 1.3 millioner kvadratmeter i Oslo og omegn, Bergen, Trondheim og Stavanger.

Powered by Labrador CMS