Stine Steffensen Børke
Stine Steffensen Børke

Stine Steffensen Børke blir markeds- og kommunikasjonsdirektør i Redningsselskapet

– Det blir veldig spennende.

Publisert

– Å få mulighet til å jobbe med Redningsselskapet, det viktige oppdraget og den merkevaren som ligger i det blir veldig spennende, sier Børke i en pressemelding.

Hun kommer fra stillingen som kommersiell direktør i Fell Technology. Hun har tidligere ledet norske og internasjonale marked- og salgsavdelinger i Helly Hansen, Telenor, Norwegian og Hurtigruten.

Børke har erfaring fra å arbeide tett på den maritime næringen. Hun har jobbet med seilermiljøet og Whitbread Round the World i Helly Hansen, og i Hurtigruten. I dag jobber Børke med IoT-teknologi som også vil bli brukt av Redningsselskapet fremover.

Stine Steffensen Børke tiltrer 1. juni.

I tillegg har Redningsselskapet hentet Erlend Sørlle. Han tar over som ny direktør for økonomi- og virksomhetsstyring i Redningsselskapet.

Grete Herlofson, generalsekretær i Redningsselskapet, er svært fornøyd med å få med seg Stine Steffensen Børke og Erlend Sørlle inn i ledergruppen.

– Jeg vet at Stine og Erlend med deres bakgrunn vil bli viktige ressurser for Redningsselskapet. Deres brede kompetanse og ledererfaring blir svært viktig for oss, sier Herlofson.

Powered by Labrador CMS