Gine Remøy Paulsen, sommervikar i M51.
Gine Remøy Paulsen, sommervikar i M51.

Sommervikarene:

Gine holder sin avdeling i gang i sommer

Og til høsten skal hun fortsette å jobbe i M51.

Publisert Sist oppdatert

Gine Remøy Paulsen jobber i Performance-avdelingen til markedsføringsbyrået M51 i sommer.

Ellers studerer hun digital kommunikasjon og markedsføring ved Handelshøyskolen BI. I sommervikar-spalten svarer hun på noen spørsmål om jobben sin og hva hun ser for seg fremvoer.

– Jeg søkte på et internship hos M51 i fjor sommer. Her fikk jeg raskt tilbud om en deltidsstilling på Performance-avdelingen, noe som er veldig nyttig og lærerikt å kombinere med studiene. Til høsten skal jeg kombinere deltidsstillingen med et BI-internship hos M51, sier Paulsen.

Sommervikarer

KOM24 vil gjerne snakke med flere vikarer/interns som jobber med kommunikasjon eller markedsføring i sommer! Har du tips? Send en e-post til tips@kom24.no

-------------------------

– Hva er dine arbeidsoppgaver i sommer?

– I sommer holder jeg store deler av Performance-avdelingen i gang. Dette innebærer annonsering på Google Ads og andre SOME-kanaler (bl.a Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok og LinkedIn), analyse og rapportering, og oppfølging av kunder som jeg har ansvar for. 

– Hvorfor ville du ha akkurat denne sommerjobben?

– Jeg ønsket å ha en sommerjobb hvor jeg kunne få relevant erfaring og lære mye. Jeg var derfor rask med å skrive en søknad da jeg så at M51 søkte etter interns for sommeren. M51 er et fullservice digitalbyrå som hjelper bedrifter innen performance, design og film. Jeg hadde lenge fulgt med på oppdrag M51 hadde gjort, så jeg visste at det var kvalitet i arbeidet og at det var en bedrift med mange dyktige ansatte. 

– Hva er mest spennende med å jobbe med kommunikasjon/markedsføring?

– Det jeg synes er mest spennende med å jobbe med kommunikasjon/markedsføring er at bransjen hele tiden er i utvikling, og at det stadig skjer noe nytt. Dette gjør at man er nødt til å utvikle seg i takt med utviklingen i samfunnet, noe som gjør at man hele tiden kan lære seg nye ting. I tillegg er det ingen fasit, og derfor store muligheter for å være kreativ og prøve seg litt frem.

– Er dette noe du kan se for deg å jobbe med framover?

– Absolutt! Jeg synes digital markedsføring er utrolig interessant, og tror at det bare vil bli viktigere å investere i med tiden som kommer.

Powered by Labrador CMS