Gustav Gjærder Olsen og Øyvind Rones er på plass hos The Oslo Way.

The Oslo Way styrker laget: – Et faglig løft

Henter Øyvind Rones og Gustav Gjærder Olsen

Publisert Sist oppdatert

Prosjekt- og kommunikasjonsbyrået The Oslo Way merker stor etterspørsel og forsterker laget ytterligere og henter inn solid kompetanse fra musikkbransjen med Øyvind Rones og Gustav Gjærder Olsen.

Rones er utdannet journalist og har jobbet som musikkjournalist i over et tiår. Han har også startet opp og jobbet som redaktør i den norske utgaven av Gaffa, og har jobbet hos plateselskaper som Warner og Playground.

– Alltid vært på radaren

Han tar med seg årevis med erfaring fra både mediene, plateselskap, booking og uteliv til The Oslo Way, hvor han skal jobbe med strategi, markedsføring, historiefortelling og innholdsproduksjon.

– The Oslo Way har alltid vært på radaren, og det er tydelig at det er en gjeng som er lidenskapelig opptatt av det de jobber med, og jobber hardt med det. Det føles som en perfekt match, spesielt når man jobber med det man brenner for aller mest – nemlig å lage gode opplevelser for folk, sier han i en melding mandag.

The Oslo Way har siden 2017 jobbet med prosjektledelse, rådgivning, kampanjer, PR og markedsføring, hovedsakelig inn mot kulturfeltet.

– Et faglig løft

Byrået har også sikret seg Gustav Gjærder Olsen som har flere års erfaring fra billetteringsbautaene Ticketmaster og Eventim.

– Helt siden jeg startet i Ticketmaster har jeg sett for meg å jobbe i et selskap som The Oslo Way, så da muligheten dukket opp var det ingen tvil. Overgangen fra store internasjonale selskaper til et imponerende byrå som dette er veldig spennende, og jeg gleder meg stort til tiden fremover og til å være med på reisen videre og oppover for The Oslo Way.

Gjærder Olsen har en spisskompetanse innen strategi, analyse og digital markedsføring og har et sterkt engasjement for å formidle kulturopplevelser til massene, uansett nisje.

– Jeg sier ofte at jeg har verdens beste jobb, men lite er mulig uten laget vi skaper sammen på kontoret, og når fagpersoner som Gustav og Øyvind nå vil ta del i The Oslo Way, så blir vi vanvittig stolte. Dette er et faglig løft vi har gledet oss til å fortelle kunder og verden om, og jeg er overbevist om at alt det vi har skapt og gjort til nå bare er begynnelsen, sier kreativ leder og gründer Lars Tefre Baade.

Powered by Labrador CMS