F.v. Svein Graff i NPG Sport & Communication og Håkon Rydningen i Rammelaus og er enige om en samarbeidsavtale som skal styrke leveransene innen sport og næringsliv.

NPG Sport & Communication med nytt samarbeid: – Utfyller hverandre veldig bra

Inngår samarbeid om innholdsproduksjon sammen med produksjonsselskapet Rammelaus.

Publisert

Produksjonsselskapet Rammelaus startet i 2019 og har i dag fem ansatte. Selskapet produserer reklamefilmer, dokumentarer og i likhet med NPG, har de en rekke produksjoner for idretten.

– Rammelaus har en kraftig visuell profil, og brenner for å fortelle ekte historier om ekte folk. Jeg har hatt gleden av å jobbe med selskapet i ulike sammenhenger, og sammen med vår egen TV-kompetanse utfyller vi hverandre veldig bra. Vi kan tilby svært spennende leveranser til idretten og næringslivet, sier Svein Graff, i en pressemelding.

Han er CEO og partner i NPG Sport & Communication, som etablerer studio på Ullevaal til våren.

NPG er et fullservicebyrå for sport og næringsliv, og tilbyr tjenester innen event, sport, utstillinger, spons, innhold og kommunikasjon. NPGs to nye avdelinger for sport og kommunikasjon lokaliseres på Ullevaal Stadion.

– Vi gleder oss til å sette fart inn i 2023 med NPG Sport & Communication. Ambisjonene og mulighetene er store, det er et spennende marked NPG retter seg mot. Effektiv og engasjerende historiefortelling har trolig aldri vært viktigere, og vi er oppriktig glade for at vi får tilliten, sier daglig leder og partner i Rammelaus, Håkon Rydningen.

Han legger til at selskapet har levert redaksjonelle og kommersielle tjenester gjennom flere av idrettens største mesterskap til de største TV-husene i Norge og Europa.

– Vi tror at seerne, på tvers av målgrupper, setter pris på god historiefortelling med substans. Det ser vi frem til å utvikle mye mer av, sammen med det knallsterke laget til NPG Sport & Communication.

Powered by Labrador CMS