Lars Blomberg

ShowHeroes Group kjøper PlayAd Media Group

– Vi kunne ikke bedt om en bedre partner.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

ShowHeroes Group kjøper det nordiske mediehuset PlayAd Media Group.

– Det å kunne ønske PlayAd velkommen til ShowHeroes Group åpner opp for en rekke nye muligheter for annonsører og samarbeidspartnere. Vi er stolte av å kunne tilby det nordiske markedet vår semantiske matchingteknologi, kombinert med det største biblioteket av videoinnhold av høy kvalitet, sier Ilhan Zengin, grunnlegger og administrerende direktør, ShowHeroes Group i en pressemelding.

Kjøpet av PlayAd Media Group er ShowHeroes Groups andre M&A-avtale i 2021, og den fjerde avtalen totalt i selskapets historie.

Merkevaren PlayAd og deres produkter vil fortatt eksistere, og blir samtidig en del av ShowHeroes Groups portefølje av produkter og tjenester.

– Når vi nå slår oss sammen med ShowHeroes Group, drar vi nytte av de synergiene som finnes og det er definitivt det rette grepet for oss. Vi kunne ikke bedt om en bedre partner å fortsette denne reisen sammen med. Utfordre de store teknologiselskapene og styrke lokal journalistikk i Norden – nå også globalt, sier Lars Blomberg, styreformann og administrerende direktør, PlayAd Media Group.

Powered by Labrador CMS