Tina Rødahl er ny kommunikasjonsdirektør i Norsk Tipping.
Tina Rødahl er ny kommunikasjonsdirektør i Norsk Tipping.

Tina Rødahl er ny kommunikasjons­­direktør i Norsk Tipping

Kommer hjem for å jobbe med kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

– Jeg gleder meg til å være med og forme en solid og spennende merkevare sammen med en fagsterk avdeling, og bidra til at Norsk Tipping kan tilby et ansvarlig og attraktivt spilltilbud. Det er noe jeg virkelig ser verdi i, sier Tina Rødahl i en pressemelding fra Norsk Tipping.

Rødahl er ansatt som direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt.

Hun kommer fra konsulentselskapet Peer Group, der hun er stifter og partner. 

Hun har lang fartstid fra lederstillinger, blant annet gjennom AdColony's partneravtale med LinkedIn, hvor hun først var ansvarlig for Norge og senere Skandinavia og Tyrkia. 

Rødahl har også erfaring fra TV 2 og Dagsavisen, samt styreverv. Hun har mastergrad i International Business fra Leeds Metropolitan University. 

Rødahl er opprinnelig fra Hamar, og tiltrer stillingen 1. mai.

Vegard Strand er i tillegg ansatt som ny direktør for strategi og analyse.

Med dette er den nye toppledergruppa i Norsk Tipping komplett. 

En lenge planlagt omorganisering har, sammen med avgangen til tidligere adm.dir. Thor Gjermund Eriksen og markedsdirektør Thorbjørn Unneberg, ført til at toppledelsen er nærmest totalfornyet.

– Dette er svært erfarne ledere med dokumenterte resultater på områder som er sentrale for Norsk Tipping. Vi gleder oss til å få dem på plass, sier administrerende direktør Tonje Sagstuen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS