– Vi har opplevd sterk vekst siden etablering, og tiden var inne for en modernisering av profilen til Pureservice, sier administrerende direktør i Pureservice, Marius Jones.

Scandinavian Design Group oppdaterer den visuelle identiteten til Pureservice

– Det var viktig for oss å få frem essensen av hvem Pureservice er.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi har opplevd sterk vekst siden etablering, og tiden var inne for en modernisering av profilen til Pureservice. Som så mange andre startups har vi vært vant til å gjøre alt på egen hånd, så det er veldig spennende at vi nå har mulighet til å styrke vår profil ved hjelp av et faglig sterkt byrå, forteller administrerende direktør Marius Jones, i en pressemelding mandag.

Pureservice er en norsk programvare for brukerstøtte og kundeservice. Selskapet tilbyr en moderne og brukervennlig servicedesk for behandling og oppfølging av henvendelser, forespørsler og bestillinger.

Viktig å få frem essensen

Den nye visuelle identiteten er utviklet i samarbeid med Scandinavian Design Group.

– Det var viktig for oss å få frem essensen av hvem Pureservice er. De leverer tekniske løsninger i verdensklasse, av mennesker med solid erfaring som har en nedpå og tillitsfull relasjon til kundene sine. Den nye visuelle identiteten bidrar til å understreke dette. Med en varm og jordnær fargepalett, en særegen illustrasjonsstil bygget på geometriske former kombinert med en humanistisk strek, samt et skandinavisk-inspirert skriftsnitt - vitner identiteten om en ny slagkraft for fremtiden.

Dette forteller kreativ leder Thomas Larsen fra Scandinavian Design Group, i samme melding.

Powered by Labrador CMS