I en pressemelding opplyses det om at Porterbuddy etter en pitch har inngått et samarbeid med TRY Pearl.

– Tjenesten deres byr på en prima brukeropplevelse

Porterbuddy har inngått samarbeid med TRY Pearl med mål om å posisjonere seg og få økt kjennskap i markedet.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I en pressemelding opplyses det om at Porterbuddy etter en pitch har inngått et samarbeid med TRY Pearl.

Porterbuddy er et teknologiselskap som ønsker utfordre nordmenns handlevaner på nett ved å tilby en grønn, pålitelig og presis hjemlevering på kundenes premisser.

– TRY Pearl har en sterk forståelse for merkevaren, kjerneverdiene og visjonen vår. De har bred kompetanse som tenker kommunikasjon på en innovativ og effektiv måte. Videre har de vist at de er kreative, nytenkende og har fokus på analyse og innsikt. Vi hadde en veldig god følelse når vi tok valget og gleder oss til alt vi skal få til sammen i 2021, sier Martina Nicole Næss, markedsjef i Porterbuddy.

Try Pearl og Porterbuddy jobber med mange av de samme kundene og sammen ser de magien som oppstår når teknologi, kreativitet og kommunikasjon spiller på lag

– Vi er veldig glade for at Porterbuddy valgte oss. Vi har de samme verdiene og er opptatt av å sette sluttkunden og brukeropplevelsene i fokus. Tjenesten deres byr på en prima brukeropplevelse vi er stolte av å få jobbe med. Vi synes også det er veldig spennende at en norsk utfordrer gjør det mulig for norske nettaktører å ruste seg mot konkurransen når utenlandske giganter etablerer seg i Norge. Porterbuddy har et enormt vekstpotensiale og vi gleder oss stort til å legge ut på denne reisen sammen med dem, sier daglig leder i TRY Pearl, Kaare Øystein Trædal i meldingen.

Powered by Labrador CMS