Gisle Stokland og Yasmine Massfih skal bruke posisjonen som 730.no allerede har til å tiltrekke unge profiler.
Gisle Stokland og Yasmine Massfih skal bruke posisjonen som 730.no allerede har til å tiltrekke unge profiler.

Slik skal de få profilene til å velge 730 Agency

Gisle G. Stokland og Yasmine Massfih er sikre på at det å starte et influenserbyrå er riktig vei å gå. Likevel vil de ikke være for høylytt i starten.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS