F.v. Adrianna Cybulska, André Sunde-Nilsen, Anders Krokfoss og Elin Kulterud Bali.

A2N med nytt samarbeid: – Det betyr mye for oss

Skal utvikle ny digital kommunikasjonsplattform og nye nettsider for Veas.

Publisert

Veas er Norges største renseanlegg og renser avløpsvann fra eierkommunene Oslo, Bærum og Asker. I en pressemelding opplyses det at valget falt på A2N Kommunikasjon og Digitalbyrå, til å utvikle ny digital kommunikasjonsplattform og nye nettsider.

– Vi er svært stolte av å bli valgt som byrå i tøff konkurranse. Nå skal vi løfte frem og fortelle denne viktige, men relativt godt skjulte historien, sier Anders Krokfoss.

– Det betyr mye for oss at vi ble valgt til dette spennende prosjektet og ser virkelig frem til å utvikle en «state of art» nettside i tett samarbeid med Veas, sier leder for webteamet i A2N, Andre Sunde-Nilsen.

Viktig samfunnsoppdrag

Nettsidene skal være funksjonelle, moderne og levende og skal heve nivået på kommunikasjon med målgrupper og interessenter, heter det videre i meldingen.

Veas renser avløpsvann fra eierkommunene, noe som tilsvarer nesten 900.000 mennesker rundt Oslofjorden. Livet i Oslofjorden sliter blant annet på grunn av utslipp fra avløp og landbruk, og Veas tar en aktiv rolle i arbeidet med å redde fjorden, samt skape verdier av de ressursene som finnes i avløpsvannet.

– Renseanlegget har en uunnværlig funksjon for livet i og ved Oslofjorden. For alle oss som er glade i fjorden vår så har Veas et svært viktig samfunnsoppdrag, sier daglig leder og partner i A2N, Anders Krokfoss.

Alt på én gang

Han tror ikke alle er klar over hvilken miljø- og samfunnskritisk rolle Veas har.

– Vi er svært stolte av å bli valgt som byrå i tøff konkurranse med fem andre byråer. Nå skal vi løfte frem og fortelle denne viktige, men relativt godt skjulte historien.

Erik Heisholt fra Heisholt Inc er også med på A2N-laget, og uttaler at Veas blant annet har menneskelige, engasjerende og forståelige historier, som kan invitere flere til å engasjere seg i jobben Veas gjør.

– Så der hvor vi kan spisse, dramatisere og fortelle historien slik at folk engasjerer seg, forstår og nikker anerkjennende - er på egne digitale flater. Det er her vi skal gjøre vårt førsteinntrykk, det er dette som er vår frontdesk, vårt kinolerret og oppslagstavle - alt på én gang, sier Heisholt.



Powered by Labrador CMS