Tor Magnus Kolflaath (t.v) kjøper seg inn på eiersiden i Creative Heads. Her sammen med daglig leder Abtin Rahmanian i byrået.

Ferskt byrå får Inbound-gründer med på laget

– Målet er rett og slett å være med på å gjøre Creative Heads til en ny suksess innen markedsføring,

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I en pressemelding opplyses det om at Tor Magnus Kolflaath kjøper seg inn på eiersiden i Creative Heads.

Kolflaath har over 20 års erfaring innen bygging av markedsføringsbyråer og har blant annet startet opp byråene Idium og Hubex og Inbound. Nå skal han også være med på oppbyggingen av Creative Heads.

– Creative Heads har hele pakken, med tydelig profil, resultatorientert filosofi og kundefokus. Videre synes jeg det er topp med en visjon om å bli det ledende byrået på Romerike. Det blir spennende å ta del i utviklingen fremover. Jeg håper å kunne være en strategisk bidragsyter for byrået, gründerne og de ansatte. Målet er rett og slett å være med på å gjøre Creative Heads til en ny suksess innen markedsføring, sier Kolflaath i pressemeldingen.

Det ferske byrået er et resultat av den nylige sammenslåingen av reklamebyrået Bajasen og digitalbyrået Optus. Som KOM24 tidligere har omtalt tar de sikte på å bli det største byrået på Romerike.

Daglig leder Abtin Rahmanian føler seg sikker på at Creative Heads vil nyte godt av å få inn Kolflaath på eiersiden.

– Med Tor Magnus får Creative Heads en knallbra eierstruktur, og vi ser fram til å få inn en god sparringspartner i styret. Tor Magnus bringer med seg kompetanse vi trenger i veksten vi ønsker å oppnå fremover. Han er god til å bygge opp forretninger i vår bransje og vi er sikre på at han kommer til å bidra med mye positivt hos oss. Nå er vi enda bedre rustet for veien videre, sier Rahmanian i samme melding.

Powered by Labrador CMS