Årets vinner er PM360 med Malin Fransson og Line R. Osmundsen.

FVN-byrå vant gjev konkurranse

Kreative byråer har rivalisert for å styrke Natteravnene i Sørlandets første byråbattle.

Publisert

Sørlandets første byråbattle ble gjennomført denne uken via Markedsføringsforeningen i Kristiansand.

Byråenes dag

Det ble en fullsatt sal på Alladin kino tirsdag 7. november.

Fem byråer hadde forberedt presentasjon av løsning på case om Natteravnene. 

Byråene som deltok i battle var: Falk Media, Aksell, Generator Digital, PM360 og Nosleeptillbrooklyn. 

– Dette har vært byråenes dag og vi i Markedsføringsforeningen i Kristiansand er evig takknemlig for deres deltagelse, skriver Markedsføringsforeningen i Kristiansand på sine nettsider. 

Her er briefen

Det er færre trygge voksne som melder seg frivillig i Natteravnene og det er ofte de samme trygge som melder seg igjen og igjen.

Målet for kampanjen er å øke oppmerksomheten til arbeidet som Natteravnene gjør, og rekruttere flere trygge vandrere - gjerne med fokus på foreldre i relevant alder. 

Hvert byrå hadde 12 minutter til å overbevise både jury og deltagerne i salen. Det var en miks av jury og deltagerne som avgjorde hvem som til slutt sto igjen som vinner av Sørlandets første byråbattle. 

Årets vinner

Fem av de største markedsføringsbyråene i Kristiansand barket tirsdag sammen til såkalt «byråbattle». Her trakk Polaris Media Sør det lengste strået, og tok med seg seieren hjem til Torvet.

Juryen besto av Irene Kaspersen fra Natteravnene, Oddvar Godø Elgvin fra Å Energi, Anniken Schjøtt fra Dyreparken og Camilla Bang fra Arne Bang. 

– Vi er mektig imponert over byråene og hva de leverte. Det ble totalt fem vidt forskjellige presentasjoner og de holdt høy underholdningsverdi for deltagerne i salen. Det var utrolig jevnt i toppen og veldig vanskelig å skille byråene fra hverandre, skriver Markedsføringsforeningen.

Årets vinner av Byråbattle Sørlandet 2023 er PM 360 med Malin Fransson og Line R. Osmundsen. 

Powered by Labrador CMS