Maja Wikman Ulrich, kommunikasjonsdirektør i Allente, og Ole A. Winther, daglig leder i SALO Kommunikasjon, skal samarbeide om å bygge Allentes rolle som King of Entertainment i tiden som kommer.

Fra Zynk til SALO: TV-distributøren bytter PR-byrå

Allente sier «smått er godt», og velger boutiquebyrået SALO Kommunikasjon som ny PR-partner i Norge.

Publisert

TV-distributøren Allente så dagens lys i 2020 da Canal Digital og Viasat ble slått sammen til én, felles merkevare under navnet Allente, en forkortelse for «All Entertainment».

Siden oppstarten har selskapet jobbet med kommunikasjonsbyrået Zynk, men Allente bytter nå ut Zynk med SALO Kommunikasjon.

– Vi har vært godt fornøyd med samarbeidet med Zynk, men med rollebytte for vår faste kontakt der, ble det et logisk tidspunkt å se seg om etter en ny samarbeidspartner, sier Maja Wikman Ulrich, kommunikasjonsdirektør i Allente, i en pressemelding. 

Overtar for Zynk

– Vårt utgangspunkt nå er å fortsette å bygge kjennskap til alt vi kan tilby kundene våre. I SALO Kommunikasjon fant vi det vi lette etter når vi ville ha en ny PR-partner for dette arbeidet, sier Wikman Ulrich.

Daglig leder i SALO Kommunikasjon, Ole Winther sier at de setter stor pris på tilliten, og gleder seg til å bistå Allente i arbeidet med å bygge selskapets posisjon som Nordens ubestridte «King of Entertainment». 

– Nå skal vi bygge videre på alt det gode arbeidet som allerede er gjort med å øke kjennskapen til, og preferansen for, deres relativt ferske merkevare. Allente skal fortsatt fremstå som en tydelig aktør og et attraktivt alternativ i sin kommunikasjon, avslutter han.

Powered by Labrador CMS