Cecilie Irminger Seim nekter å komme ut på trappen da en fremmed birøkter ringer på døren hjemme hos henne.

Her nekter Cecilie å komme ut for å motta prisen

– Vil du komme ut? – Nei, helst ikke!

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Årets ANFO Effekt ble ikke den festen som de hadde håpet på og prisutdelingen måtte derfor bli digital. Men for å sikre litt variasjon i programmet har de i år reist ut for å møte prisvinnerene, enten på et offentlig sted eller på trappen hjemme hos vinnerbyrået.

Overrasket hjemme

Men det er ikke alltid ting går som det skal. Og det er kanskje ikke så rart en kvinne nekter å komme ut på trappen når det står en villt fremmed birøkter på trappen med munnbind.

Det var i alle fall det som skjedde da prisutdelerne dukket opp på trappen hjemme hos Cecilie Irminger Seim, merkevaresjef og fagsjef merkevare hos Mills AS for å dele ut gull-prisen i klassen Ny. De har jobbet sammen med Red Dentsu X med å lansere produktet Vita Hjertego´ Grønnskapsposte.

– Er det du som er Cecilie?, spør birøkteren etter å ha ringt på døren.

– Ja, svarer Irminger Seim på spørsmålet, for det var jo sant.

– Har du lyst til å komme ut?

– Nei, helst ikke.

– Vær så snill?

Så begynner utdeleren å lese opp begrunnelsen og resten av teamet dukker opp fra ingensteds av.

– Det var veldig hyggelig, tusen, tusen takk, sier en glad Irminger Seim når hun har fått premien og skjønner hva som har skjedd.

Hun sier det er mange som har deltatt i prosjektet. gjort en god jobb rundt lanseringen.

– Har lykkes i alle ledd

– Men spesielt hun som har vært med og utviklet produktet har gjort en fantastisk jobb. For vi vet at det hjelper ikke å komme med nye ting som treffer trender om det ikke smaker skikkelig, skikkelig godt. Hun har gjort en fantastisk jobb i prosjektet på nytt grunnlag.

I sin begrunnelse skriver juryen blant annet at her har man lykkes god i alle ledd fra produktutvikling, valg av mormerke/merkevare og utnyttelse av et beskjedent og begrenset budsjett for lansering.

– Juryen lot seg imponere av et solid case, klare målsetninger og svært gode resultater som har resultert en stor andel nye brukere til kategorien. Vi gratulerer MILLS med seieren for Vita Hjertego´ Grønnskapspostei

Diplomer i klassen går til Myyk med Simpleness og Bielke&Yang samt Vierlive som har jobbet sammen med Anorak, Bold, Making Waves, Einar film & Willy Nikkers samt Svein Tore Bergestuen.

Bronse gikk til Telenor som har jobbet sammen med Pol og OMD. Sølvet var det Lerum og deres samarbeidspartnere Pulse Communications og Vizeum som fikk.

Powered by Labrador CMS