Fredrik Pettersson, Teknologidirektør i ANFO, er årets juryleder i Martech Awards.
Foto: ANFO
ANFO bruker interne krefter til juryleder i Martech Awards
Årets jury er klar.
Dette er årets jury
Sofie Cappelen, Orkla Foods
Camilla Jarnum, Try
Merethe Nyvold Johannessen, Tine
Tormod Olsen, Journey
Kristin Vetleseter, Fremtind
Morten Tønnessen, Norsk Rikstoto
Heidi Andersen, DNB
Olle Alvemark, Curamando
Kristian Haukland, WAL
Ole Janzso, Teft
Pål Machulla, Merkle
Maren Qvale, Schibsted
Marie Lunde, Meny
Ronny Ellefsen, Sans
Eirik Harildstad, Ahead
Tilde Carlsson, Markedssjefene
– MarTech Awards er en arena for å vise frem effektive og innovative løsninger i markedsteknologi. Det er ikke bare en konkurranse, men en feiring av teknologisk finesse og kreativitet. Konkurransen tar pulsen på bransjen og feirer de arbeidene som driver bransjen fremover, sier Fredrik Pettersson som er Teknologidirektør i ANFO og jurygeneral i årets MarTech Awards, i en pressemelding fra ANFO.
ANFO MarTech Awards blir i år arrangert for andre gang.
Årets jury består av fagpersoner fra både byrå- og annonsørsiden.
– Dette er et knippe med svært kompetente folk, og jeg er sikker på at de kommer til å gjøre en strålende jobb med juryeringen. Vi har med oss noen gjengangere fra fjorårets jury, og noen nye tilskudd. Til sammen blir det en spennende mix som representerer bransjen godt, sier Julie Rønning-Arstad som er konkurranseansvarlig for MarTech Awards i ANFO.