Cecilie Garfalk kommer fra stillingen som markedsdirektør i Orkla Home & Personal
Care og har mer enn 20 års erfaring med merkevareledelse, strategi og bygging av
sterke merkevarer.
Cecilie Garfalk (t.h) kommer fra stillingen som markedsdirektør i Orkla Home & Personal Care og har mer enn 20 års erfaring med merkevareledelse, strategi og bygging av sterke merkevarer.

Orklas markedsdirektør går til scale up

Blir CEO. 

Publisert

– Det er et stort potensial for videre vekst og det blir spennende å ta selskapet inn i neste fase. Jeg gleder meg til å bli kjent med norske og internasjonale kunder, sier nyansatt CEO Cecilie Garfalk i en pressemelding.

Hun går nå fra stillingen som markedsdirektør i Orkla Home & Personal Care og har mer enn 20 års erfaring med merkevareledelse, strategi og bygging av sterke merkevarer.

Nå blir hun CEO i den nord-norske bedriften, Heymat AS.

Heymat er en norsk produsent av premium dørmatter, gulvmatter og andre matter til inngangsparti og entre i private hjem og offentlige bygg. 

Selskapet ble stiftet av ekteparet Sonja Djønne og Thoralf Lian i 2015. 

– Vi er stolte over Heymat og hvilken merkevare babyen vår har blitt. Nå gleder vi oss til å toppe laget med Cecilies kompetanse for å ta selskapet neste steg på den internasjonale reisen, sier gründer Sonja Dønne i pressemeldingen. 

Ansettelsen av ny CEO er den første av tre nye roller som har vært utlyst. 

– Vi har stor tro på at det nye lederteamet vil gjøre Heymat til den internasjonale merkevaren som den fortjener å bli.Vi gleder oss til det videre samarbeidet!, sier Managing Director i Arctic Investment Group, Eskild Endrerud Endrerud. 

Heymat AS har kontorer i Mo i Rana og skal nå i tillegg bygge opp en hub i Oslo.

– Historien startet ved polarsirkelen, så vi vil alltid ha vårt utgangspunkt der, men ønsker å ha en base i Oslo også. Vi skal bygge Heymat til å bli en internasjonal merkevare og jeg gleder meg til å bli kjent med våre norske og internasjonale kunder, sier Garfalk. 

 

Powered by Labrador CMS