Astrid Norum og Sebastian Reed blir en del av Nonspace.

Nonspace ansetter Sebastian Reed og Astrid Norum

Nonspace har hentet ytterligere to nye medarbeidere, og teller med det totalt 20 ansatte, hvorav åtte sitter i Bergen og 12 i Trondheim.

Publisert

– Vi er svært glade for å styrke laget med disse to nye profilene, og vi ser allerede - få uker etter oppstart, at deres mangfoldige erfaringer og unike perspektiver blir betydelige ressurser for oss og vårt fokus på design, kommunikasjon og teknologiutvikling, sier Robert Dalen, partner i Nonspace, i en pressemelding.

Sebastian Reed kommer fra rollen som senior brand designer i Designit, og har jobbet både strategisk og hands-on med lokale og internasjonale merkevarer. 

Astrid Norum har lang fartstid med klimakommunikasjon i start-up verdenen, blant annet i Ducky, og kommer sist fra et engasjement som Field Marketing Manager hos Ernst & Young med særlig fokus på employer branding. 

– Jeg har blitt møtt av en gjeng utrolig flinke og imøtekommende folk. Nonspace har vært på radaren min siden de startet opp, som et spennende miljø hvor kompromissløse merkevareprosjekter møter kommunikasjon og teknologi, sier Sebastian Reed. 

– Nonspace sin satsing på teknologiutvikling og bærekraft samsvarer godt med min bakgrunn fra klimatech-verdenen gjennom Ducky - og det har vært en pangstart! Jeg gleder meg til å bli utfordret i rollen som Digital Innovation Lead av de dyktige og inspirerende folkene som jobber her, sier Astrid Norum. 

Nonspace har kontorer både i Bergen og Trondheim. 

Byrået består av et kreativt team som dyrker nye idéer, inspirerer til endring og driver innovasjon. I tillegg har byrået spisset seg ytterligere innen teknologiutvikling, kommunikasjon og design den siste tiden. 

– Vi har etter hvert mange spennende kunder som ser verdien i å samarbeide med et merkevarebyrå som løser strategiske problemstillinger gjennom forretningsdesign og teknologiutvikling. I tillegg vil vi i tiden fremover lansere flere egenutviklede produkter, blant annet knyttet til bærekraft og finansiell rapportering, avslutter Robert Dalen, partner i Nonspace. 

Merkevarebyrået Nonspace jobber i skjæringspunktet mellom kreativitet, kultur og teknologi og har blant annet Enova, Nye Hjorten Teater, Kunstsilo og Rosenborg på kundelisten.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS