Dintero styrker markedsteamet - henter Helene fra Nettrafikk
– Vi jobber kontinuerlig med vekst ved å bygge merkevare. Vi ser at bieffekten av dette er at de aller dyktigste kandidatene nå velger oss.
– Vi er i en intens vekstfase og trenger de aller dyktigste med oss. Det er gøy at vi nå kan tiltrekke oss så dyktige kandidater som Helene, sier markedssjef i Dintero Kaja Amundsen, i en pressemelding.
Det norske fintech selskapet som ble startet i 2017, har hentet inn Helene Kvale fra Nettrafikk. Hun tiltrer rollen som digital markedsansvarlig.
– Å jobbe i et mediebyrå har gitt meg allsidig erfaring innenfor digital markedsføring og spesielt SEO-arbeid. Jeg har fått utfordret meg på diverse kunder både innen B2B og B2C. Jeg ser det som en styrke å ha denne erfaringen når jeg nå går inn i et agilt start-up miljø hvor vekstambisjonene er store, sier Kvale.
Amundsen kom inn i selskapet for et par år siden, og har jobbet med en rekke tiltak for å styrke merkevaren, ved å øke kjennskapen og bidra til vekst, både i Norge og Sverige.
– Vi jobber kontinuerlig med vekst ved å bygge merkevare og med det styrke salget. Vi ser at bieffekten av dette er at de aller dyktigste kandidatene nå velger oss – det er vi veldig fornøyde med, sier markedssjefen.
I 2020 kom Schibsted inn på eiersiden i selskapet.