– Det er lite vi nordmenn er så stolte av som byen eller bygda vi bor i eller kommer fra.

Widerøe viderefører «verdens vakreste steder»

I samarbeid med Morgenstern og Bacon, følger Widerøe opp fjorårets kampanje med flere lokalreklame-inspirerte reklamer for sine destinasjoner.

Publisert

– Det er lite vi nordmenn er så stolte av som byen eller bygda vi bor i eller kommer fra. Det føles derfor riktig at vi fortsetter sporet der vi bruker lokale ambassadører til å selge de forskjellige destinasjonene til kundene våre, samtidig som det fint går opp med konseptet «For noen er vi hverdagen, for andre er vi eventyret», sier markedsdirektør i Widerøe, Mette Øyen i en melding.

Av filmene som er produsert i denne omgangen, er reklamene for Aurland og Bodø ute allerede, men flere verdens vakreste steder vil dukke opp på folks skjermer i tiden fremover.

– Vi har flydd land og strand rundt med Widerøe, og laget i denne omgangen et sett med flere filmer som skal ligge i verktøykassa i tiden som kommer. Skal si vi bor i et land med masse vakre steder, befolket av rause og morsomme mennesker, sier AD Ester Hjellum og tekstforfatter Jørgen Bøhle Bakke i Morgenstern.

Det er Morgenstern og produksjonsselskapet Bacon som står bak kampanjen.

Powered by Labrador CMS