Medierådgiver og SoMe-ansvarlig Bahar Darabi forlater nå Medier24 for å bli head of marketing i Throw No More.
Medierådgiver og SoMe-ansvarlig Bahar Darabi forlater nå Medier24 for å bli head of marketing i Throw No More.

Forlater Medier24 for å jobbe med matsvinn

Skal hjelpe kunder med å finne mat som er i ferd med å bli kastet.

Publisert Sist oppdatert

Bahar Darabi trer i august inn i stillingen som Head of Marketing i Throw No More (TNM).

Det melder selskapet i en pressemelding, fredag.

– Vil løfte arbeidet

Throw No More er et norsk, ungt selskap som har laget matsvinn-appen Throw No More. Appen viser frem nedprisede varer i dagligvarebutikker, og har en avtale med Kjøpmannshuset AS. De har i dag 514 butikker fra SPAR og Joker koblet til løsningen.

– Bahar har nyttig kunnskap og god erfaring innen markedsføring, annonsering, sosiale medier og salg. Vi tror hun vil passe godt inn i TNM, og løfte arbeidet med markedsføring slik at flere får kjennskap til appen og hva vi gjør, sier Marie Thrane som har hatt rollen frem til nå.

Bahar Darabi kom til Medier24 som vikar i november 2019 og ble fast ansatt sommeren etterpå. Nå er hun altså klar for det hun selv kaller for drømmejobben.

– Jeg brenner for matsvinn og har gjort det lenge, så dette må være en av de mest spennende jobbene i bransjen akkurat nå. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med de dyktige folka i Throw No More, og sammen jobbe for at flere skal oppdage oss, sier hun til KOM24.

I sin nye jobb skal hun hovedsakelig ha ansvaret for selskapets markedsføringsstrategi og sørge for at det blir implementert på en god og engasjerende måte.

– Jeg håper at jeg kan være med på å synliggjøre Throw No More i enda større grad, hvor viktig det er at vi endrer tankegang rundt datovarer og sammen kan redde mat som ellers ville blitt kastet!, sier hun.

– Talentfabrikk

Erik Waatland er ansvarlig redaktør, daglig leder og eier av Medier24. Han ønsker Darabi lykke til videre i karrieren.

– Jeg vil takke Bahar for solid innsats gjennom en krevende periode. Hun har mange gode kvaliteter som hun tar med seg videre inn i den nye jobben, sier Waatland.

Han sier at mediehuset nok en gang viser seg som en talentfabrikk der flinke folk får spennende muligheter etter å ha vært i konsernet.

– Jeg ønsker Bahar lykke til videre med en spennende karriere, sier han.

Powered by Labrador CMS